Halloween på Tusenfryd!

I dag har Per Fredrik og jeg vært på Tusenfryd, og vi har virkelig kost oss! Vi bestemte oss litt spontant i går for å dra i dag.

Jeg har jo hatt lyst til å dra dit en stund, siden de har Halloween tema der nå, og i går kveld fant vi ut at det passet perfekt inn med både timeplaner og været å reise i dag!

Det var pyntet opp i skikkelig Halloween tema rundt i hele parken. Ble så inspirert til hvordan jeg selv kan pynte i år. Fikk skikkelig lyst til å kjøpe et par halmballer og dekorere med sammen med gresskar ved inngangspartiet til huset. Det er jo så gøy å dekorere skikkelig til Halloween!

Midt i parken var det en labyrint man kunne gå inn i. Jeg tenkte bare “ååå så fin og høstete”. Men det jeg ikke innså var at den var for barn. Haha! Det ble ganske kleint når jeg skulle gå inn der, da ble forfulgt av en “blobb” (til høyre for meg på bildet) og jeg måtte svare på masse barnespørsmål. Per Fredrik fikk seg en god latter, og lagde en morsom mystory på snapchat (realpellek) som dere bør sjekke ut. Haha!

Til slutt endte vi opp ved noe som faktisk var for vår alder. Det var et superskummelt haunted house som det gikk en morder løs i, som forfulgte oss igjennom hele huset. Rundt i hjørnene stod det døde mentalpasienter. Hele bygningen var bekkmørk, med bare noen flash av lys. Så sykt creepy!

Jeg må innrømme at jeg ble litt redd. Glad jeg hadde hånda til Per Fredrik å holde i, og kunne sende han først inn i rommene. Haha!

Etterhvert endte vi opp på noe som var litt mer min smak. Søte husker! Altså, disse er så fine og koselige å ta sammen! Litt romantisk, da vettu. Hehe!

Prøvde å vinne en unicorn til Chloe. Dessverre er jeg like skuddsikker som en blind person, så det ble ikke noe gevinst til den lille bærta dessverre. Så da ble det heller en liten tur innom gavebutikken.

Kjøpte med en edderkopp bamse og en gummi squicky rotte til henne. Hun elsket de, og nektet å forlate noen av de i flere timer etter at vi kom hjem!

 

For en koselig dag! Har liksom aldri tenkt på å dra på sånne ting som dette før, men det er jo så gøy! Må se om jeg finner enda flere morsomme ting å dra på nå i oktober. Tipper jeg finner masse morsomt om jeg bare leter litt!

 

6 kommentarer

Siste innlegg