12 Skumle Halloween filmer!

Happy Halloween! Selv om de fleste feiret Halloween i helgen, er det jo i dag selve Halloween er. Hold godteri klart, for i kveld kommer det sikkert mange kids på døren din ikledd skumle kostymer!

Om du skal feire Halloween hjemme i kveld, har jeg samlet et godt knippe med skumle filmer du kan se. Det er jo en must på Halloween, eller hva?

Jeg husker godt da jeg gikk på ungdomsskolen. Da pleide jeg og noen venninner å ha sleepover i helgene og ha maraton med skumle filmer. Herregud så mye sjuke filmer vi så! Kan ikke tro at jeg turte. Nå blir jeg redd av seriøst ingenting. Haha!

 

🎃 Personlige favoritter 👻

Disse vet jeg at kommer til å skremme livskiten ut av deg. Hehe!

🎃 Populære nå 🎃

Jeg har sett både “cabin in the woods”, “paranormal activity” og “the texas chainsaw massacre”. Alle tre er sykt skumle, og kan anbefales om du vil bli livredd i kveld. Hehe!

 

Fortell meg gjerne din favoritt skumle film å se på Halloween! Skal prøve å overtale Per Fredrik til å se en litt skummel film i kveld!

1 kommentar
    1. I LOVE horror movies! “The Others”, “Mama” and “Ring” are some of my favourites. Also “The skin I live in” and “Låt den rätte komma in” even if they are not “real” horror films. Today we saw “The Witch” and it was rather good too! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg