Gucci spons, Fans, Kviser, Inntekt ++ Ukens spørsmål #261

annonse – nelly, gucci, bubbleroom

Er det noe du savner fra du var liten?
– Jeg er veldig glad i hvordan livet mitt er nå, så det er svært lite jeg savner. Det eneste jeg kan komme på er at jeg savner er den friheten jeg hadde da jeg var liten. Jeg ga jo ganske blaffen i lekser, så jeg hang heller masse med venner både på og etter skolen. Nå som jeg er voksen er det selvfølgelig mye mer jobb, men der er jeg jo heldig med at jeg har en jobb der jeg kan gjøre nesten hva jeg vil.

TOPPHER (40% RABATT NÅ)      

 

Hva gjør du hvis du kjeder deg?
– Jeg har alltid en to-do liste med haugevis av ting jeg ønsker å gjøre, så hver gang jeg kjeder meg jobber jeg bare på den. Syns det er så bortkastet tid å bare sitte rett opp og ned og kjede meg, og ikke gjøre noe produktivt.

Hvorfor bruker du hair extensions? Du er nydelig med det håret du har! Det er jo mote med passe langt hår!
– Takk for at du syns mitt naturlig hår er fint! Selv syns jeg superlangt hår er det fineste som finnes, og jeg føler meg mye mer “meg” med veldig langt hår. Jeg liker det litt ekstreme når det kommer til utseendet, og håret er intet unntak. Hva som er “in” blåser jeg i.

 

Kommer det mange bort for å ta bilder med deg?
– Som regel kommer det alltid noen bort for å si hei og at de leser bloggen min, og ta bilder. Det er utrolig koselig, og jeg elsker å møte på dere! Det føles nesten ut som at jeg har venner overalt. Så koselig!

KJOLEHER

 

Er vesken fra Gucci sponset?
– Hehe, dette er det mange som har lurt på. Den har jeg altså kjøpt for egne penger. Men jeg har avtale med Gucci igjennom et av affiliate nettverkene mine som gjør at jeg tjener penger når jeg linker til Gucci. Hadde ikke sagt nei til å være sponset av de og, hehe!

KJOLEHER
VESKE – GUCCI, HER

 

Hva er det dyreste sminkeproduktet du bruker?
– Det er jeg litt usikker på. Kanskje foundation min? Den koster rett under 500,- . Men det er jo veldig mange forskjellige produkter jeg bruker totalt, så jeg tørr nesten ikke tenke på hva alt koster til sammen.

Har du tenkt til å leve av blogging eller skal du jobbe med noe annet senere i livet? I så fall, hva vil du jobbe med?
– Jeg har veldig lyst til å jobbe med blogging så lenge jeg har mulighet til det, og etterhvert vil jeg starte en del firmaer rundt bloggen og jobbe videre med de. Jeg kommer nok alltid til å blogge uansett om jeg tjener penger på det eller ei. Det er en stor lidenskap for meg, og jeg elsker å dele livet mitt på nettet. Jeg blogget jo i mange år før jeg i det hele tatt tjente en eneste krone på det, så det sier jo sitt.

 

Hvorfor tjener man så masse penger på blogging?
– Nå er det ikke sånn at alle tjener automatisk masse penger på blogging. Men om man når ut til tusenvis av mennesker hver dag har man en plattform som er veldig verdifull for annonsører. Mange av de største bloggene i Norge har like mange lesere som store aviser som har mange ansatte. Så det sier jo nok om verdien av en blogger.

KJOLEHER (20% RABATT, KUN I DAG!

 

Er det stor aldersforskjell på deg og Per Fredrik?
– Nei, det er bare 6,5 år. For min del er det perfekt aldersforskjell egentlig. Det viktigste er uansett at vi er på samme stadie i livet.

 

Hva er ditt beste triks for å skjule kviser?
– Jeg har slitt mye med kviser siden jeg var 16-17 år, og i løpet av den tiden har jeg prøvd typ alt mulig som finnes for å dekke over. Det som jeg syns fungerer best er å bruke en lys grønn concealer på kvisene og alle steder jeg er rød, rett etter at jeg har tatt på primer og før foundation. Det dekker over kvisene helt vilt mye, og det gjør at rødfargen på kvisene blir jevnet ut og de syns ikke når man tar på foundation. Helt sykt hvor bra det funker! Min favoritt concealer til å gjøre dette er faktisk en til kun 55,- kr som du finner HER.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg