Gucci, Spøkelse, Farmen Kjendis, Barn ++ Ukens spørsmål #250

annonse – nelly, bikbok

Hvor ofte tar du pedikyr?
– Jeg tar ikke pedikyr hos noen profesjonelle. Gjorde det før, men orker ikke bruke tid på det. Haha! Jeg lakker bare neglene selv hver 2. uke eller noe.

Kan du lage en hage tour når / om hagen er ferdig?
– Vi holder på å gjøre om hele hagen, så nå er det ganske kaos der. Skal vise dere mer av det senere!

 

Jeg er 158cm og har alltid problem med å finne jeans som passer meg (lengden) hjelp!
– Jeg pleide å kjøpe jeans på WOW. Der har de perfekte lengder. Men nå pleier jeg bare å kjøpe på Nelly eller BikBok også klipper jeg av nederst.

JAKKE – HER
SKJØRT – HER
SKO – HER 20% rabatt NÅ!

 

 

Hva var det du savnet mest av mat inne på farmen kjendis?
– Mat jeg faktisk kunne spise. Haha! Men biff og bearnaise, tikka masala og pasta var ting jeg hadde skikkelig cravings på. Også Redbull. Ah, som jeg savnet å ha energien fra Redbull!

 

Når vil du ha barn?
– Om 1-2 år kanskje? Er det jeg føler nå i alle fall. Mulig jeg endrer mening når den tiden faktisk kommer, men vi får se.

Har du noensinne opplevd noe spøkelsesaktig?
– Da jeg gikk i 10 klasse skulle jeg og en vennegjeng lage en film for skolen, og vi valgte å filme på “gamle banken bingo”. Åndenes makt har vært der og filmet, og de opplevde en god del ting. Når vi filmet nede på urinalet (som ikke lengre var i bruk) skrudde det seg plutselig på. Vi skvatt så sykt og løp skrikende ut av lokalet. Haha!

 

Hvor høy er du og Per Fredrik?
– Jeg er 160 cm og Per Fredrik er 185 cm. Så han er en del høyere enn meg. I starten fikk jeg sååå mye vondt i nakken når jeg skulle kysse han. Men etterhvert lærte han seg at han må bøye seg ned for å kysse meg. Haha!

Tar du solarium, og i såfall hvor ofte?
– Jeg tar en gang iblant. Når jeg tar solarium er jeg veldig nøye med å ha høy solfaktor i ansiktet, ikke ta lang soltid og aldri bli brent. Da er jeg så sikret jeg kan bli med tanke på at det er solarium.

 

Hvor gammel er hunden din?
– 16 juli ble Chloe hele 3 år! Lille store jenta! Rart å tenke på at vi snart har hatt henne i 3 år. Hun oppfører seg fortsatt som en liten valp med tanke på energien. Ser ikke for meg at hun roer seg ned med det første. Men det er bare koselig og gøy!

 

 

Hvor kjøpte du Gucci vesken din, og hvor mye kostet den?
– Jeg kjøpte begge på Gucci i Oslo. Den svarte kostet 11’000 (om jeg husker rett) og den rosa kostet 15’000,- kr.

Hvilken hårbørste bruker du? Kan du børste håret vanlig siden du har hair extensions?
– Jeg kan børste håret vanlig selv om jeg har tape extensions. Men jeg liker å bruke en hårbørste som er ekstremt skånsom på håret, så jeg ikke drar ut eller brekker mer hår enn nødvendig. Denne hårbørsten bruker jeg også i dusjen når jeg har påført balsam / hårkur for å børste igjennom og fordele produktet utover. Denne børsten er en stor favoritt i verden av en grunn, den er jo helt amazing! Du finner den HER.

Hva bruker du for å dekke over kviser?
– Vanlig concealer fungerer overraskende dårlig på å skjule kviser. Dersom man heller bruker en color corrector funker det sykt mye bedre. Folk som møter meg tror aldri på at jeg har masse kviser i perioder, fordi jeg dekker over de så bra! Jeg bruker DENNE for å dekke over, og den er helt amaaaazing.

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg