Grunnen til pause

Brått ble det plutselig en liten pause her på bloggen. Det var virkelig ikke planlagt, men ting fra fortiden min har blitt dratt opp og jeg har vært nødt til å deale med det. Det har helt ærlig ikke vært så lett, for det har vært ting som har vært så heavy at det er noe som er vanskelig å leve med, og nå har jeg endelig fått gjort noen ting som gjør at det er mye lettere å leve med og bli ferdig med.

Ah, dette ble veldig mye snakk i koder. Hater når bloggere sier a men ikke b, men i dette tilfellet tørr jeg ikke av sikkerhetsmessige årsaker å si b. Håper dere skjønner det.

Men over til noe mer positivt. For å få litt inspirasjon og gjøre noe hyggelig ba jeg med Victoria på Hageland i Stokke. Det er virkelig et sinnsykt stort og fint hagesenter med en kafé. Så vi tittet rundt på blomster i timesvis, og brukte sikkert en time på å velge ut roser. Haha! Vi klarte ikke å bestemme oss for hvilke vi skulle ha, men vi visste at vi skulle ha tre hver.

Endte opp med tre superlekre og svære roser som jeg gleder meg til å plante ut i hagen! Kjøpte også ananasmynte (denne blir amazing i drinker), noen agurkplanter, et par tomatplanter (har jo bare 24 fra før av, hahaha) og litt mer!

 

Det ble i alle fall en superkoselig tur på Hageland. Victoria er jo herlig!

Nå skal jeg straks kjøre til foreldrene mine. I morgen skal jeg til rett ved Hemsedal med pappa og hjelpe han med noe dere aldri hadde trodd at jeg ville gjort. Som jeg forsåvidt aldri har gjort heller såeh. Men i morgen blir første gang. Skal ikke røpe hva enda, men det får dere se i morgen eller lørdag!

4 kommentarer
    1. Håper det går bra med deg❣️ Må si det er artig å følge med på den kjærligheten du har til blomster, hehe😂🌺 Håper du får en en fin kveld med dine foreldre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg