Gresskar Shopping!

I dag har jeg vært på min årlige gresskar-shopping. Jeg elsker å pynte opp både ute og inne med massevis av gresskar! Det er jo så fint! Jeg har jo blitt helt forelsket i høstfarger i år. Før har jeg liksom ikke tenkt noe over det, men i år; in love! Gresskar er jo så høstfarget som det kan bli. Så det passer perfekt!

I år er det tredje året jeg besøker Nordre Bergan Gård for å kjøpe gresskar. De har en skikkelig koselig butikk på gården hvor man kan kjøpe gresskar, cider, krydder, honning og mye mer. De har også massevis av forskjellige gresskar, og det er alltid så gøy å rusle rundt og velge ut akkurat de gresskarene jeg vil ha!

Inne i låven dems var det “bittelitt” gresskar da, haha! Plukket med meg en bil full av gresskar så jeg kan ha til alle DIY prosjektene jeg har planlagt, og til å pynte opp trappa ute. Gleder meg skikkelig til å vise dere hvordan det ble her hjemme. Har allerede startet på to DIY prosjekter med gresskarene jeg gleder meg til å vise til dere!

2 kommentarer

Siste innlegg