God julemorgen!

God julemorgen! 🤶🏼🎄 I dag stod jeg tidlig opp og hoppet rett i julepysjen. Det er jo et must på julaften! Så var det rett i sminkestolen og kjøre full glam mens jeg så på snekker Andersen. Vi skal dra avgårde allerede 14:00 så da var det best å få sminken og håret unnagjort først.

Chloe skulle ha julestrømpen sin med en gang hun våknet. Så da ble det fullt kaos i stuen her når hun kastet den rundt som en pinata, haha!

 

Så disket jeg opp med full julefrokost med masse digg til Per Fredrik og meg, mens vi så på tre nøtter til Askepott. Det er selve tegnet på at det endelig er jul!

Etter frokosten måtte jeg ha litt julestrømpe godteri jeg og. Så nå er jeg herved stappmett. Er nesten så jeg lurer på hvordan jeg skal komme meg inn i julekjolen etterpå, haha!

Nå skal vi se finalen av 24 stjerners julekalender. Vi har sett den hver eneste dag hele desember, og vi har ledd så utrolig mye. Herregud så morsom julekalender! Håper virkelig det kommer en sesong til neste år, for denne var helt vanvittig morsom!

Etterpå skal vi til Hokksund til foreldrene mine og feire jul der. Det blir koselig!

Håper dere har hatt en koselig julemorgen og får en fin julaften ❤️

4 kommentarer
    1. Kjempekoselig at du blogger igjen. Du gir så mye positivitet inspirasjon og glede. Dere er så flinke til å feire de ulike høytider og festdager. Ønsker dere god jul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg