Gjett hvem som har bursdag!

Gjett hvem som har bursdag i dag!? Chloe! Lille bærta er hele 3 år gammel i dag. Hvor sykt er ikke det? Det er så rart og gøy å tenke på at vi snart har hatt henne i 3 år. Tenk at lille babyen var har blitt så stor! Hun er fortsatt like leken og full av energi som da hun var valp.

Forskjellen nå er bare at hun har blitt så smart. Herregud så mye hun har lært siden vi fikk henne. Når jeg snakker til henne skjønner hun så sykt mye, og hun har blitt mye mer enn en “bikkje” for oss. Et lite familiemedlem med foreldre, besteforeldre og oldemødre. Hehe!

Siden hun har bursdag i dag måtte vi jo gjøre litt stas på henne. Jeg kjøpte inn hundeformer for en stund siden, så jeg brukte de for å lage små leverpostei kaker. Hvor søtt ble ikke det? Chloe elsket det og spiste det opp på 1-2-3!

Bursdagsbarn må jo også få gaver. Så hun fikk en ny ball! Det beste hun vet i hele verden er baller, så gjett om hun ble glad!

Nå ligger hun rett ut og sover på stolen ved siden av meg. Tar på å ha bursdag si. Hehe!

5 kommentarer
    1. Din Chloe er så utrolig nydelig!! 😍 Hadde papillon da jeg var mindre, hadde hun i 15 år. Nå er savnet etter en papillon blitt så stort at jeg nå er på leting etter en igjen ❤️ Jeg elsker å se bilder, videoer og fakta om Chloe, så gjerne blogg enda mer om hun! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg