New in from Gina Tricot!

annonse – gina tricot

For noen dager siden fikk jeg noen superfine klær fra Gina Tricot i posten, og jeg bare måå vise dere de!

TOPPHER

Altså denne toppen er så fin! Får skikkelig Kim Kardashian vibes av den. Den er også superstretchy, så den er behagelig å ha på!

JEANSHER

Denne jeansen er i “Molly” modellen, og det er seriøst mine favoritt jeans. De er super stretchy, highwaist også er de perfekt for oss som ikke er superlange. Jeg er jo bare 160 cm, så jeg må alltid klippe av jeans nederst. Men det trenger jeg ikke med disse! På toppen av det hele er de superbillige (kun 299,- og kvaliteten er superbra), OG de gjør at rumpa ser superbra ut! Love it

TEEHER

Rockeren i meg bare måtte ha denne t-skjorten. Hvor kul er ikke den?

JEANSHER

Denne jeansen er i samme model som den andre, bare i en annen farge. Litt sånn washed black type look. Perfekt på høsten og vinteren! Molly jeans’ene er forresten litt små i størrelsen, så gå gjerne opp en størrelse.

TIGHTSHER
TOPPHER

Altså, dette treningssettet – I am dying! Så utrolig fint! Elsker at toppen ser litt mer forseggjort ut og ikke bare er helt plain treningstopp. Og tightsen er hold-in på magen og highwaist. Perfekt!

Settet er også i superdeilig stoff som puster godt og er veldig strechy! Det er btw mer brunt i fargen i virkeligheten, aner ikke hvorfor det ser nesten lilla ut her!

Håper du ble litt inspirert og fikk lyst til å teste noen av plaggene selv!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg