Gikk bananas på Primark!

Nå har vi nettopp kommet tilbake på hotellet etter en lang og morsom tur! Vi dro på Primark som ligger litt før Las Palmas her på Gran Canaria. Jeg hadde sett masse på nettet for å se om de hadde fått inn julepynt, og det hadde de! Så da ble det en 30 minutters taxi tur rett dit!

Det var så sinnsykt mye fin julepynt og juleklær. Kjøpte en haug av pysjer og kosedresser med julemotiv. Det er så koselig å ha på når jeg tasser rundt i huset hjemme og bare tar en rolig dag! Kjøpte til og med matchende pysj sett til Per Fredrik og meg. Det blir koselig å ha på!

Endte opp med å fylle opp to gigantisk handlenett som du kan se øverst i innlegget, hehe. Gikk litt vel bananas kanskje. Men det er gøy da! Kanskje jeg skal lage en Primark haul video når jeg kommer hjem? Håper bare jeg får plass til alt i bagasjen.. Godt jeg forhåndsbestilte masse overvekt. Haha!

Så fort vi kom tilbake fra Primark dro vi rett ut for å spise middag. Vanligvis spiser vi litt tidligere, men i dag ble det sent pga Primark turen. Så vi var ganske så sultne. Endte opp på Bismah (indisk restaurant) som hadde like digg mat som alltid. At mat generelt kan være så godt som det er der, overrasker meg alltid. Så digg altså!

7 kommentarer
    1. Såå gøy!! Elsker primark, man finner så mye fint der til en rimelig penge 🙂 Sist gang jeg var på primark var i London i 2017 <3

    2. Så mye gøy! Elsker juleting! Gikk gjennom alle de 5-6 kassene jeg hadde med julepynt, men nå frista d å handle mer etter disse bildene, hihi 🙂
      Gjerne lag en video med alt 🙂
      Ha en kjempe fin feire dere begge to:)

    3. Kam du vise hva du kjøpte på YouTube?? Savner kanalen din,kjempe mye! Du er mitt forbilde❤️😩

    4. Åh, herregud 😍 himmelen! Må dra på primark en gang 😍 elsker julen, beste tiden som er!! Hadde vært i himmelen i den butikken 😍
      Lag gjerne en video om innkjøpet, så mye fint 😍👏

    5. Som toppblogger håper jeg at du nå i førjulstiden kan være med å sette fokus på de som ikke har det så lett med tanke på høytiden. Annonser som denne treffer meg midt i hjertet men om vi øker fokus og bevissthet kan vi kanskje bidra til at alle får en god jul. https://www.finn.no/162033059

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg