Går det bra med meg?

I 2018 opplevde jeg mye fint, mens jeg hadde også et år hvor jeg slet mye psykisk. Jeg hadde altfor mye på tapeten som jeg måtte prestere på, og jeg ble både utbrent og fikk vinterdepresjon. I høst begynte jeg hos psykolog for å jobbe igjennom ting, og ting bedret seg veldig.

 I dag fikk jeg en kommentar fra en leser “Du har vært så veldig flink til å oppdatere i det siste. Håper det betyr at helsa er bedre! Så bra 🙂”.

Det er virkelig noe i det. Når jeg har det bra syns det her på bloggen. Jeg er ikke en person som klarer å skjule noe for dere, og bloggen reflekterer veldig hvordan jeg har det.

Nå er jeg inne i en veldig god periode og jeg kan fokusere 100% på kun meg selv. Dette året skal jeg kun fokusere på bloggen, youtube, helsen min, trening, et prosjekt jeg snart skal lansere, og bare nyte livet. I fjor brukte jeg veldig mye tid på ting som bare tok energi vekk fra meg. Slik vil jeg ikke ha det i år. I år skal jeg kun bruke tid på ting jeg vil.

Siden nyttår har jeg gitt 100% her på bloggen, og herregud så gøy det er å være skikkelig tilbake! Jeg har virkelig savnet deg å skrive masse til dere, og la dere være en del av livet mitt. Nå om dagen koser jeg meg skikkelig med å jobbe med bloggen, og det er ekstra koselig når jeg får så fine tilbakemeldinger fra dere. De betyr virkelig mye for meg 💗💗

Uansett – jeg ville gi en liten oppdatering på hvordan det står til med meg nå. Jeg har jo vært veldig åpen om periodene det ikke går så bra, og da er det like viktig å være åpen om at det endelig går bra også!

Håper dere får en finfin uke og koser dere masse! 😘

2 kommentarer
    1. Hei Stina:)
      Husker at du hadde et innlegg der du viste hvordan man lagde en ballongbue, men nå finner jeg den ikke. Kan du være så snill å linke meg den:)?

    2. Så fint at det går bra med deg! du fortjener det nå etter året som gikk! 🙂 syntes også bloggen din har kommet seg veldig de siste årene, stå på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg