10 Fun facts om Chloe!

annonse – nelly

Nå er det 3,5 år siden vi fikk Chloe, og hun har vært som en baby for oss hele denne tiden. Jeg tror nok at de aller fleste som er innom denne bloggen og følger meg på snapchat / instagram (@stinablogg) vet godt hvem denne lille bærta er.

Hun har jo til og med en egen instagram! (@chloe_thepapillon). Så nå tenkte jeg å fortelle noen fun facts om den lille frøkna.

GENSER HER (20% RABATT PÅ NESTEN HELE NELLY I DAG!!)

 

Teppet – Da Per Fredrik skulle selge sitt forrige hus kjøpte vi et pledd på IKEA for å få sofaen til å se mer koselig ut. Det var et teppet som klødde og ingen av oss likte det, men vi endte opp med å ta det med videre til huset vårt. Husker ikke heeelt hvordan teppet endte opp hos Chloe. Men det har i alle fall blitt det aller kjæreste hun har. Hun drar med seg teppet seriøst OVERALT. Hun ligger alltid og sutter på det og gir judging looks til alle rundt seg. Hahah.

 

Soverutine – Hver kveld sier jeg til kveld “æ sova nå”, og da drar hun med seg teppet sitt inn på senga for å kose litt før vi legger henne i buret.

 

Natta – Når Per Fredrik og jeg har sagt natta til hverandre, sier vi ALLTID “æ natta nå” til Chloe. Kommer ikke så mye respons, men da vet hun at vi skal sove. Bare en liten koselig vane vi har.

Æ – For de fleste er det kanskje super-rart at vi sier “æ” hver gang vi skal si noe til henne. Det ble faktisk bare en random vane i starten, men da er det mye lettere for henne å oppfatte når noe er en kommando, så det funker faktisk sykt bra.

 

Kommandoer – Apropo. Hun har lært helt sinnsykt mange kommandoer, og vet godt hva forskjellige ting er. Hun kan navnet på typ 10 forskjellige leker hun har, hun vet navnet mitt / pf (pappa), mammaen min (bestemor) osv. Også kan hun selvfølgelig alle de basic kommandoene som; sitt, ligg, bli, kom hit, danse, gå tå (bamse / leke, osv), og en haug til. Hehe!

 

Innpåsliten – Chloe er ekstremt glad i nærhet med meg og Per Fredrik, og skal som regel ta med seg teppet så hun kan ligge akkurat der jeg er. Tar jeg bilder i stua skal hun helst ligge oppå sofaen så hun ligger så nærme meg som overhodet mulig. Når hun ikke ligger på teppet skal hun helst stå OPPÅ bordet jeg jobber fra og være oppi ansiktet mitt, eller ligge helt inntil meg på stolen ved siden av meg. En stk kosete hund..

Buret – I gangen har hun et svært bur som hun sover i hver natt, og hun elsker det buret så sykt mye. Hvis jeg må flytte litt på det for å henge opp klær, så kommer hun løpende og hopper rett inn i buret. Ikke sjans på at buret skal bli borte for hun, haha! Hun har også et bur til bilen, og hvis vi er ute i hagen og holder på, vil hun helst inn i garasjen, finne buret og legge seg inn i det. Altså..

 

Klær – Chloe elsker å ha på seg klær. Spesielt strikkegensere når det er litt kjølig. På walk in closet mitt har hun sin egen skuff der hun har alle kjolene og genserne sine. Det hender jeg sier “æ gensern” til henne, og da løper hun rett inn til skuffen og så fort jeg har åpnet skuffen, drar hun ut den genseren hun vil ha på seg. Haha. Har snakket om dette en gang før, og da var det flere som ikke trodde meg (forståelig nok), så jeg lagde en snap for å bevise det, haha!

GENSER HER (20% RABATT PÅ NESTEN HELE NELLY I DAG!!)

 

Størrelse – Chloe er akkurat den perfekte størrelse for meg. Hun har litt lengde på bena og er akkurat stor nok og i tillegg er rasen dritsporty, så hun kan være med på skikkelige skogsturer. Også er hun akkurat så liten at hun kan sitte oppi en av mine gamle vesker når vi er ute på shopping. Hun elsker å sitte i vesken oppi vogna når vi er på planteshopping. Da får hun full oversikt og hun lever livet, haha!

 

Julekalender og julegave – Hvert år lager Per Fredrik og jeg julekalender til hverandre, og Chloe har alltid sin egen. Hver morgen når alle har stått opp er det “æ lender” og da løper Chloe rett bort til pakkene sine og finner seg en pakke. På julaften får hun alltid pakker av oss, og flere i familien. Herregud så koselig!

 


 

PS: NÅ ER DET 20% RABATT PÅ NESTEN HELE NELLY. GJELDER SMINKE, TRENINGSKLÆR FRA ADIDAS +++, OG TUSENVIS AV KLESPLAGG!!

 

 

7 kommentarer
    1. Gøy! Virker som en glede å ha den lille berta der i hverdagen😍 Hun er så smart og skjønn!
      Bare lurer på en ting. Teppet hennes som hun sutter på, vasker dere det noen ganger? Hvis ikke, blir det ikke veldig ekkelt og illeluktende?🤔

      1. Ja hun er nydelig 😍 vasker det ofte😅 er heldigvis ikke sånn teppe som man ikke kan vaske vekk lukten på. Vet mange har sånn. Men det hadde ikke gått🤮😅

    2. Vet godt hvem Chloe er etter å ha lest bloggen din ja hehe 😍
      Funfact: En kveld tok jeg bussen gjennom Sandefjord og kikket ut av vinduet. Plutselig fikk jeg øye på en hund, som jeg følte at jeg kjente igjen. Jeg tenkte umiddelbart «oi den hunden liknet skikkelig på Chloe til stina». Også kikket jeg opp og så at det var du som gikk tur med henne! Synes det var så rart at jeg kunne kjenne igjen en hund etter bare å ha sett henne på bilder. Men, det var koselig å se dere i virkeligheten, selv om jeg ikke akuratt kunne løpe ut av bussen og si hei ☺️

    3. Chloe er så skjønn😍😍😍skjønner godt at dere behandler henne som en baby💕
      Har selv en Papillon gutt som nettopp er fylt 7 år,som jeg elsker over alt på jord💙
      Fikk han i 40 års gave😀🎁

    4. Chloe er så skjønn😍😍😍skjønner godt at dere behandler henne som en baby💕
      Har selv en Papillon gutt som nettopp er fylt 7 år,som jeg elsker over alt på jord💙
      Fikk han i 40 års gave😀🎁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg