Fun fact

annonse – nelly

Okey, jeg er så klar for sommer nå atte jeg nesten ikke får sagt det. Fikk denne nye jumpsuiten i går og jeg klarer nesten ikke vente til det er varmt nok ute til at jeg kan rusle rundt i den. Elsker at den er blomstrete, søt og bare lyser vår og sommer. Helt nydelig!

JUMPSUITHER
JAKKEHER
SKOHER
VESKEHER
HÅRSPENNEHER

JUMPSUITHER
JAKKEHER
SKOHER
VESKEHER
HÅRSPENNEHER

 

Hvor sykt fine er ikke disse skoene forresten? Altså, de er typ brudesko materiale, både om man er gjest men også egentlig om man er brud. Så lekre!

Nå skal jeg ut og vanne blomstene i hagen. Det jo flere uker siden snøen smeltet her, så her må det vannes et par ganger i uka for å passe på at ikke blomstene tørker ut! Dette er jo den tiden på året da flest rosebusker og thujahekker dør, fordi man ikke tenker over at man skal vanne så tidlig. Så tenker man senere at tingene har dødd av frostskader mens det oftest er tørke. Liten fun fact fra frøken hagenerd 🤓

0 kommentarer

Siste innlegg