Frykt, Penger på sminke, Blogg-Inntekt, Pranks på YouTube++ Ukens spørsmål #242

annonse – nelly, kicks, bikbok

Hvor mye penger vil du si du bruker på sminke i måneden?
– På sminke og hudpleie bruker jeg cirka 3000-4000-, kr i måneden. Det er en god del, men jeg liker å kjøpe litt dyrere produkter da de etter erfaring er bedre. Så da blir det fort en del penger som går bort til det.

KJOLEHER

 

Hva slags basic plagg er smart å ha i klesskapet sitt som kan brukes til mange antrekk? Har du noen tips til hverdagsoutfit?
– En hvit bluse, en mørk blå + svart jeans, en blazer / skinnjakke og et par sorte høye hæler som også er behagelige. Er noen av tingene alle bør ha i garderoben for å kunne kombinere plagg i det uendelige. Kan gjerne skrive et eget innlegg om dette om dere ønsker.

 

 

Hvor høy er du?
– Jeg er 160 cm. Så jeg er ikke særlig høy. Hehe!


JUMPSUITHER
JAKKEHER
SKOHER
VESKEHER
HÅRSPENNEHER

 

Hva er din største frykt?
– At det skal skje noe grusomt med meg eller mine nærmeste. Grøsser bare av tanken på alt som kan skje! Livet er skjørt, så man må ta vare på hverandre så lenge man har hverandre.

 

 

Hvordan tjener du penger på bloggen?
– Jeg tjener på litt forskjellige måter egentlig. Hver gang noen går inn på denne bloggen tjener jeg noen øre per person, og i løpet av en måned blir det en sum som er en del av lønningen min. I tillegg tjener jeg penger på annonse innlegg.

Det er når for eksempel en annonsør spør om jeg kan reklamere for et av deres produkter. Da tester jeg ut produktet først, deretter sier jeg ja / nei til å reklamere for de, og om jeg sier ja skriver jeg om de på bloggen. Da får jeg en fast sum som er avtalt på forhånd. Jeg tjener også en del på YouTube kanalen min. Også tjener jeg mye på affiliate, som er de linkene jeg har hvor jeg lenker til klær og sminke i forskjellige blogginnlegg.

HÅRSPENNEHER
JUMPSUITBIKBOK

 

Kan vi lesere sende deg post?
– Ja! Jeg har en postboks sammen med Per Fredrik som dere kan sende post til. Adressen til den er “PB1532 Kilen, 3206 Sandefjord”. Syns det er så koselig når jeg får brev fra dere! Sparer alltid på brev fra dere og legger det i en boks sånn at jeg kan se på iblant 💗


JUMPSUITHER

 

Kan du begynne å lage pranks på pelle på YouTube kanalen din?
– Nei gud a meg! Det ville jeg aldri gjort. Jeg har sett når folk har gjort sånne pranks på hverandre for YouTube, og jeg har alltid tenkt; “det der, det skal aldri Per Fredrik få lov til å gjøre på meg”. Tenk å få en melbombe på seg sånn helt ut av det blå, av den man er sammen med?! Nei, det ville jeg aldri gjort mot Per Fredrik.


TOPPHER

 

Hvilket kamera er det du bruker til å ta bilder som du legger ut på bloggen din?
– Jeg bruker to forskjellige kameraer. Det ene er et speilreflekskamera som heter Canon eos 80D, og til det bruker jeg linsen “sigma 17-50mm F2,8”. Det er ganske stort og tungt så det bruker jeg mest hjemme når jeg tar bilder her. Hver gang jeg tar bilder der jeg har en fjernkontroll i hånda har jeg brukt dette kameraet. Det andre kameraet jeg bruker er mitt nye Canon G7X Mark2. Dette er et lite og veldig bra kamera som jeg pleier å ha med rundt. Det bruker jeg til vlogging, bilder på farta og selfies hjemme.

KJOLEHER
SKOHER
HÅRSPENNERHER

 

Hva er planene deres for påsken?
– Vi skal på en fest hos Rebecca. Ellers enn det prøver jeg å komme meg 100% tilbake her på bloggen, så det kommer nok til å bli mest jobb i påsken. Jeg kjenner at jeg har en helt ny energi og glød for bloggen igjen, og da er det så gøy å kunne gi alt her!

 

Hvilken parfyme bruker du?
– Jeg bytter litt på, men min all-time favoritt er uten tvil DENNE fra Versace. Den er så meg som det går ann, og den dufter så sykt godt! Den er forresten på 50% rabatt NÅ!

 

💗⚡️💗 

0 kommentarer

Siste innlegg