Første restaurant besøk med jentene på månedsvis!

På lørdag var jeg ute og spiste på restaurant med jentene for første gang på flere måneder. Det var så koselig! Hele jentegjengen var endelig samlet sammen! Camilla var til og med hjemme fra Kristiansand på besøk, så hun var også med!

Vi hadde egentlig bestilt bord på en annen restaurant i byen, men de hadde rota rundt med bestillingen så vi ble satt til å spise inne, INNE. Det går jo ikke når det er så amazing vær ute! Så jeg fikk heldigvis kapret et bord til oss på Skutebrygga. Der var det helt magisk å sitte utover kvelden!

Jeg endte selvfølgelig opp med blåskjell. Hver gang det finnes på menyen må jeg alltid velge det, haha! Det er jo så digg! Lagde faktisk hvitvinsdampede blåskjell hjemme for litt siden, og det ble skikkelig godt!

Hahaha, ler meg ihjel av Trine! Linselusa!

Ah, som jeg gleder meg til flere av slike kvelder utover sommeren. Helt nydelig!

Det været som har vært de siste dagene gir meg så mye livsgnist. Det er et eller annet med sol og varme som bare vekker meg til live. Er jeg rar som er sånn? Haha! Tipper jeg er langt ifra alene om det!

 

 

2 kommentarer
    1. Så koselig! 🤩 Og, nei, du er absolutt ikke alene om det! Jeg har mer glede og livsgnist når det så pent vær! 😁 Nyter solstrålene max nå, før det blir noen dager til neste gang! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg