Første jentekveld i drivhuset!

I går hadde jeg jentekveld i drivhuset sammen med Sofie og Rebecca. Vi hadde skikkelig ost, kjeks og rødvinskveld, og det ble så koselig! Vi kicket igang kvelden med en malibu drink, som jeg lagde.

Bland malibu rom, lime og tropisk juice sammen. Det blir seriøst dødsgodt! Også satt vi oss ut i drivhuset og koste oss med masse ost og kjeks!

I går var første gangen jeg har hatt besøk i drivhuset, så det ble en skikkelig morsom innviing av drivhuset. Jeg har jo bare sittet der litt her og der, så jeg har jo ikke fått testet det skikkelig. Jeg hang opp en del lyslenker så det skulle vært koselige lys når mørket kom, også satt jeg inn en varmeovn som man har ved bena. Den ovnen varmet skikkelig bra, for vi kunne sitte i skjørt og topper til 02 på natta, og det var fortsatt mer enn varmt nok. Så det var veldig gøy!

Har jo vært veldig spent på hvordan det kom til å være og sitte der inne når solen går vekk og det blir kaldere, men det var null problem. Har jo lyst til å bruke det masse tidlig på våren og sent på høsten, når det er helt uaktuelt å sitte utendørs. Så det tror jeg at skal funke veldig bra!

Rebecca – Sofie

 

Chloe fikk være med på jentekveld og gjett om hun koste seg! Hadde døren til drivhuset åpen en del ganger så hun kunne rusle litt rundt i hagen når hun selv følte for det. Men hun ville mest bare ligge oppi stolen og kose, hehe!

Ah, slike kvelder som dette er virkelig helt magiske! Vi ble sittende å skravle om alt mulig til 02 på natten, og jeg er helt støl i kjeven i dag fordi jeg lo så masse. Så herlig! Gleder meg til flere slike kvelder i drivhuset!

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg