En smakebit på våren

Rett før helgen var det jo et helt sinnsykt vært ute, det blåste og regnet helt crazy. Så absolutt all snøen ble borte hos oss. På lørdag var det endelig fint vær, så da tok jeg på meg turklærne og tok med Chloe ut til Folehavna.

Den turen er det lenge siden jeg har gått, så det var deilig å komme seg ned til både strand og skikkelig havutsikt igjen. Elsker kyststiene her i Sandefjord, og det er virkelig en av tingene som gjør at jeg elsker å bo i denne byen!

Det var skikkelig vårvær ute med sol og milde temperaturer. På stien er det også mange steder der det er vintergrønne planter, så jeg fikk skikkelig vårfølelse! Var så godt for sjelen å få en liten smakebit på vår!

Her er det så magisk! Hav så langt øyet rekker!

 

Dagen etter snødde det helt crazy og nå er det plutselig masse snø igjen. Så den vårfølelsen varte ikke så lenge akkurat. Men jeg er glad jeg dro ut og nøt den så lenge den varte, hehe!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg