Når det er drittvær ute..

I dag har det vært skikkelig ruskevær og helt tåkete ute. Superkjedelig, og ikke mye som minner om en solfylt vår akkurat.. Det er jo koselig med ruskevær en gang iblant, for da er det ekstra koselig å sitte inne og drikke te og kose seg foran peisen. Men nå begynner det å bli litt vel mye av det “gode”. Hehe!

Så da ser jeg heller tilbake på noen mer solfylte dager. Da jeg tok en liten pause fra bloggen, var det masse sol, så jeg brukte en av dagene til å gå til Folehavna med Chloe.

Jeg har gått den turen en del ganger, men jeg har faktisk aldri gått helt til enden, så det var skikkelig gøy. Herregud for en utsikt man får der. Hav så langt øyet kan se!

På veien er det jo bare så utrolig fin natur. En dødsfin strand som jeg alltid må innom. Den er mye finere om sommeren, men t.o.m nå var den magisk! Også går jeg igjennom massevis av steder hvor det er helt fullt med eføy og en annen vekst jeg ikke vet hva heter. De hadde klatret oppover trær og utover bakken, og dekket så mye av landskapet. Skikkelig fascinerende å se på! Også var det litt ekstra deilig å se noe grønt når det er så brunt ellers. Hehe!

Når jeg går tur med Chloe har jeg alltid med litt hunde-nammenam til henne og litt snacks til meg. Det var så magisk å sette seg ned og se utover havet, og bare kose oss med litt digg tursnacks! På bildet over ser du Chloe fullt opptatt med å spise namme-nam, hehe!

Er så glad for at jeg bor i Sandefjord og det er for det meste tørt nok til at jeg kan besøke strendene og gå turer året rundt. Jeg var jo på strandtur i januar også, så det sier jo sitt, haha!

 

2 kommentarer
    1. Åhh, natur og frisk luft er så fantastisk! Terapeutisk deluxe! Ha en fin dag! God klem, fine deg! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg