En av mine favoritt plasser!

For litt siden gikk jeg til Folehavna med Chloe. Vi har gått dit en god del ganger før, og jeg elsker virkelig den gåturen! Det er så utrolig fin natur, og man ser både hav, strender, svaberg, kornåkre, masse kaprifol, og generelt bare så spennende natur!

Virkelig en tur du burde sjekke ut om du er i nærheten av Sandefjord! Bare parker på “3739+XG Sandefjord” (plott det inn på google maps, så får du riktig sted). Også følger du veien nedover. Husk å følge skiltingen, så er det lett å finne frem!

Ah, hva er mer høst enn gul-brune kornåkre? Love it!

Den stranda her er så fin! Liten og søt, og skikkelig sjarmerende!

Midt i turen går man inn i en tett skog, som man nesten ikke tror at man kan gå inn i. Ser jo helt tett ut utenfra!

Når man endelig kommer til Folehavna er det en sinnsykt fin utsikt! Man ser hav så langt øyet rekker. Elsker å sette med ned her og bare få indre ro og slappe helt av i hodet. Føler det er nesten litt rensende for sjelen, haha, det hørtes litt cheesy ut, men dere skjønner hva jeg mener?

Denne turen er en av turene som jeg går året rundt. Her er det så mye vintergrønne planter, at det nesten ser ut som sommer året rundt. Veldig spesielt, og så deilig når man i januar savner sommeren!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg