Flyet vårt ble kansellert..!

Woho, endelig ny uke og jeg er helt tilbake fra ferie! Det ble en liten “ferie fra ferien” når jeg kom hjem. Grunnen til det var mye på grunn av plutselig flyproblemer.

Vi skulle egentlig ta fly hjem på fredag 07:30, og være hjemme i huset 15:00. Så vi måtte opp 04:00 på morgenen, så vi la oss veldig tidlig kvelden i forveien. Vel..

Da vi hadde lagt oss ringer de plutselig fra hotellet og sier at flyet vårt er utsatt. De sa ingenting om når eller noe som helst, men at vi skulle ha fått en e-mail. Vi hadde ikke fått hverken e-mail eller sms, så vi ringte Ving og de visste like lite om flyet som vi, og sa at flyet skulle gå til avtalt tid men de skulle sende sms om det skjedde noen forandringer. 02:00 på natten våkner vi og ser tekstmeldingen: flyet ditt er kanselllert, og vi har booket deg på nytt fly til 15:50 og du lander på Gardermoen istedenfor Torp (Sandefjord). Så der ble dagen mildt sagt snudd opp og ned.

Vi landet på Gardermoen sent på kvelden, og tok taxi til Sandefjord og var hjemme i 2 tiden på natten. Selv om det var superkjipt at alt ble snudd så veldig på hodet, skal Ving ha credz for veldig god kundeservice med å spandere taxi fra Gardermoen til Sandefjord, og bestille nye billetter til oss (på Ving sin regning) og fikse alt sammen. Kjenner jeg er veldig glad jeg booket reisen igjennom et reiseselskap, som tok hånd om alt. Har jo hørt om så mange tilfeller der fly blir kansellert, og man må betale for nye billetter selv. Så det hadde vært kjipt om det skjedde med oss!

Anyways. Dette ble mildt sagt long story, not short. Men på lørdag var jeg helt zombie hele dagen etter lang reise, og på søndag var det familieselskap og jeg ryddet huset i bokstavelig talt 4 timer. Så ja. Jeg tok en ekstra lang ferie. Men nå er jeg tilbake igjen med fulladede batterier, og det klør i fingrene etter på komme igang!