Fjorårets nyttårsforsetter – Klarte jeg de?

I slutten av 2019 satt jeg med ned og skrev ned nyttårsforsetter, altså mål jeg ville klare i løpet av 2020. Det er jo litt sånn med nyttårsforsetter at man er supermotivert rett før nyttår, og man tenker; new year, new me!

Men så lusker man seg forbi 15 januar også er alt glemt. Så nå tenkte jeg det kunne være gøy å se tilbake på nyttårsforsettene som jeg delte her på bloggen for et år siden, og se om jeg klarte de eller ikke!

Stå opp 06:30 hver dag – Ja og nei. Jeg klarte det i mange perioder, men helt siden vi stilte klokka i høst har døgnrytmen min vært helt kaotisk. Det regner og er mørkt hele tiden, og da blir alt bare kaos. Den ene dagen kan jeg stå opp 06:00 og den andre kan jeg stå opp 10:00. Men for det meste har jeg vært veldig flink til å stå opp tidlig i 2020.

 

Godteri og junk kun på lørdagskvelden – For det meste har jeg egentlig vært ganske sunn. Men i sommer og i desember har jeg vært veldig usunn og spist mye godis. Men jeg klarte jo 100 dager fra august og til 10 november der jeg ikke spiste sukker i det hele tatt. Så jeg vil si at jeg klarte dette målet!

Step up my photogame – Absolutt! I høst tok jeg masse fotokurs og lærte meg enda mer om fotografi. Så denne klarte jeg virkelig!

 

3-5 Treningsøkter hver uke – I 2020 har jeg jevnt over trent mye og bra. Så denne kan jeg virkelig si at jeg klarte. I høst gikk jeg også opp en del i antall treningsøkter per uke, og var på et punkt oppi 20 økter i uka. Så ja, denne kan jeg virkelig si godkjent på!

Bli ryddig – Ja og nei, spørs hvem dag man kommer på besøk, haha. Neida, men for det meste har jeg vært flink til å holde det ryddig her. Jeg la til en vane om å rydde hele huset hver morgen, og har for det meste klart det. Det er mest når jeg har hatt 100 ting på to-do listen at det har vært litt kaotisk her i huset. Så denne vil jeg si godkjent på.

 

Strukturert blogg aka blogge 3x hver dag – Nei. 2020 har vært crazy og det har vært vanskelig å finne inspirasjon til å blogge når det eneste man kan gjøre er å være hjemme. Så det har ikke vært det letteste året å være blogger på. Jeg har prøvd mitt beste utifra situasjonen, men her må jeg rett og slett si; ikke godkjent.

Nå gleder jeg meg til å sette meg ned og skrive nyttårsforsettene mine for 2021. Forresten; noe som er litt morsomt. Jeg har delt nyttårsforsettene mine her på bloggen hvert eneste år siden 2011. Så i år blir intet unntak. Så fort jeg har bestemt meg for hvilke mål jeg skal ha, skal de deles her!

4 kommentarer
    1. Du har så fin og gyllen hud. Når jeg legger selvbruning blir den alltid flekkete, spesielt på hender og føtter. Har du noen tips til å unngå dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg