5 Fitness hacks

Enten eller med sukker – Personlig syns jeg at det er veldig vanskelig å holde meg til å kun spise godteri på lørdagskvelden. Tillater jeg meg selv å spise godis blir det fort godteri mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag, haha.

For meg funker det mye bedre å heller bare kutte det ut totalt, og heller kose meg med sunne erstatninger. Om du er flink og klarer å holde deg til kun lørdagskveldene; kudos til deg! Men om du merker at det blir snop her og der, kan det være smart å kutte det helt ut i en periode.

Vondt i rygg og nakke? – Da er det stor sannsynlighet at trening kan hjelpe deg å lindre smertene, og unngå at de kommer i det hele tatt. Styrketrening er alfa omega om du har rygg- eller nakkeproblemer. Tøyeøvelser er også amazing!

 

Ikke tid til å trene? – Tren effektivt i 15 minutter. Alle har tid til å trene i 15 minutter. 15 minutter er mye bedre enn 0 minutter.

 

Trøtt? – Ofte hvis jeg føler meg trøtt i løpet av dagen, går jeg ut en tur med Chloe og tar en powerwalk. Det vekker meg opp mye mer enn både redbull og kaffe, og jeg unngår å ødelegge døgnrytmen med en powernap.

 

Morgentrening – Det er mange gode grunner til å trene om morgenen. Nr 1: du får mer energi resten av dagen, Nr 2: da er du ferdig med treningsøkten og du slipper å ha det hengende over deg, Nr 3: ofte har man ikke energi til å trene når man kommer hjem fra skole / jobb. Så stå opp en time tidligere og få unnagjort treningsøkten!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg