Fikk vondt i mamma-hjertet

I dag har jeg vært litt all over the place egentlig. Jeg startet dagen med å levere Chloe på hundehotell. Hun skal være der mens vi er på Gran Canaria. Kjente jeg fikk så vondt i mammahjertet mitt når vi kjørte dit. En hel uke uten henne, også ble jeg helt sånn “håper hun har det bra der”.

Men alle de tankene gikk rett bort så fort jeg kom inn døren. Hun ble over lykkelig over å komme dit, og gadd såvidt å si ha det til meg. Haha! Hun har vært der før, og det er ingen tvil om at hun stortrives der for å si det sånn. Så da kan jeg dra på ferie med god samvittighet, phew.

Jeg dro videre til Oslo for litt ærender som passet perfekt å gjøre siden jeg først hadde kjørt til Drammen. Haha, jeg skjønte seriøst ingenting når jeg kom til Karl Johan. Hele gata var stappfull av gardister og soldater med svære pistoler.

Kjenner jeg  er så glad for at politiet i Norge ikke går med våpen til vanlig, for jeg kjente at jeg ble livredd for å bare se feil på de. Vet jo hvor ekstremt mye sjukt som skjer i USA, og hvor kjappe de er på å skyte der. Enda godt det ikke er sånn i gode Norge!

Uansett – snakket med politiet og det var tydeligvis presidenten av Slovenia.

Over til noe mer koselig – julepynt! Det er fortsatt litt tidlig i sesongen, så gatene var ikke pyntet. Men inne på Paleet var det pyntet opp dødslekkert! Fikk så mye inspirasjon til pynting!

På H&M hadde det pyntet opp med masse julepynt, så jeg fant masse nytt og fint. Kjøpte til og med to juleplagg til Chloe. Kan vise dere når jeg kommer hjem igjen fra Gran Canaria. Hun elsker jo å gå med strikkegensere, så hun kommer til å bli så glad når hun se de nye plaggene sine!

Tok en liten tur innom Louis Vuitton også. Har så lyst på et beige vinterskjerf fra de. Mønsteret er jo så lekkert, og de er super komfortable. Bare så dumt at de ikke hadde rett farge!

Nå er jeg endelig snart ferdig med å pakke. Vi reiser hjemmefra 07:00 i morgen. Er så digg at det bare tar 15 min til flyplassen. Det er luksus det! Men nå får jeg rundt av her, for nå er det på tide med litt middag!

3 kommentarer
    1. Gardister (som i hvert fall tjener ut sin verneplikt) har ikke ‘svære pistoler’. Det er gevær med bajonett (kniv) på enden. Tenkte bare å informere om det 😀

    2. Hei,
      Bare lurer på hvorfor du kjører hunden til Drammen når de også har kennel i Larvik/ Andebu? 😄 Ha en fin tur!

      1. Hun har løpetid og det er kun i Drammen og Dog Camp Tønsberg jeg tørr å ha henne. Har hørt så sinnsykt mye skrekk historier fra diverse steder, uten at jeg skal nevne navn. Så derfor er det kun de jeg stoler på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg