Mine favoritt parfymer!

Ah, som jeg elsker parfyme! Det er så deilig når man har tatt en god dusj også sprayer man seg med parfyme etterpå!

Jeg syns en parfyme sier mye om hva slags menneske du er, hvilket humør man er i og hvilken tid på året det er. Jeg har tre forskjellige favoritter som jeg veksler på utifra hvilket humør jeg har og hva jeg skal.

 

HERMES, un Jardin sur la Lagune – Voksen – Mektig – Vinter – Kraftig duft – Blomstrete

TIFFANYS & CO, Love – Lett – Blomstrete – Frisk

 

VICTORIAS SECRET, Bombshell – Leken – Blomstrete – Sexy – Kraftig duft

 

Det var mine favoritter! Fortell meg gjerne hvilke duft som er din favoritt, i kommentarfeltet! 

2 kommentarer
    1. Marc Jacobs Daisy eau so fresh er den beste parfymen eg noensinne har hatt😀frisk, lett og sexy!Og eg har prøvd mange. Anbefales på det sterkeste😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg