Dette er mine favoritt høst-jakker!

annonse – bubbleroom, nelly

Nå som høsten er her, er det på tide å legge vekk sommerklærne og dra frem høstplaggene. Kanskje oppgradere garderoben litt også? Jeg har fått en del nye høstjakker den siste tiden, og det er så mye fint!

Så derfor tenkte jeg å vise dere noen av mine absolutt favoritt høst-jakker. Kanskje du finner en ny favoritt også?

JAKKEHER

JAKKEHER

JAKKEHER
 

JAKKEHER

JAKKEHER

JAKKEHER

JAKKEHER

 

Altså, hvor mange fine jakker var det ikke her? Får lyst til å bare dra ut overalt og pynte meg på 4345 forskjellige måter, hehe! Love it!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg