Favoritt billig foundation!

annonse – lyko

For et par måneder siden prøvde jeg ut en billig foundation, mest for morro skyld. Jeg har jo opplevd å få uren hud av billige foundations før, og har de siste årene holdt meg kun til merker som Dior. Men for morro skyld tenkte jeg å prøve en billig foundation.

Altså. Den jeg prøvde var så bra at jeg ble helt hekta! Den dekker superbra, man får skikkelig dewy og fin finish, og jeg ikke fått noe kviser av å bruke den. Amazing!

Jeg har allerede anbefalt den flere ganger her på bloggen, men jeg føler den fortjener et eget blogginnlegg fordi den er så bra!

FOUNDATIONHER

 

Håper dere likte tipset! Syns det er så gøy å dele gode produkter med dere. Spesielt når de er billige! Alltid gøy med noe budsjettvennlig, eller hva?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg