Farmen spørsmålsrunde! Vektnedgang, Mensen, Sminke, Savn, Livredd dyr ++

Hva gjorde dere hvis dere fikk mensen der inne? Kunne dere bruke vanlige tamponger?
– Vi fikk ikke lov til å ta med noe bind / tamponger inn. Men på utedoen var det både bind og tamponger vi kunne bruke. Hadde jo blitt litt vel drøyt om vi måtte levd med bind fra 1920. Tror de strikket bind back in those days, so no thank you. Haha!

Fikk dere nok mat eller var du mye sulten?
– Det var veldig lite mat, og jeg slet med å spise det som var av mat. Så jeg gikk dessverre ekstremt mye sulten.

 

Hva savnet du aller mest?
– Kjæresten min. Savnet til han var ekstremt. Fikk jo ikke snakke med han i det hele tatt og heller ikke noen oppdatering på hvordan ting gikk, så det var ganske vanskelig. Han var jo superstresset hjemme for hvordan det gikk for meg, og om jeg hadde det bra / dårlig. Savnet også Chloe og familie mye. For ikke å snakke om mat og dusj. Hehe!

 

Vet Per Fredrik hvor langt du kom? Altså: hvor mange uker du var der inne?
– Ja. Han vet mye om hvordan det gikk, men absolutt ikke alt.

 

Merket du noen forskjell på hår og hud? Fikk du mer / mindre kviser og ble håret veldig tørt?
– Siden det ikke var noe som helst sukker eller “falsk” mat der inne ble huden min en del bedre. Men jeg fikk ikke renset den i det hele tatt så jeg så at porene mine hadde blitt ganske tilstoppede når jeg kom hjem. Håret mitt er naturlig ganske silkete, så det ble det ikke noe forskjell på. Eneste er at det ble ganske fett etterhvert. Usjameg!

Har farmen kjendis forandret deg på noe vis?
– Ja absolutt. Den største forandringen er nok takknemligheten min ovenfor livet mitt. Jeg har alltid visst at jeg har et bra liv, og har vært takknemlig for det. Men etter farmen oppholdet har det virkelig blitt satt i perspektiv. Bare det å kunne ta en dusj er noe jeg er utrolig takknemlig for nå. Hehe! Er så glad for at jeg ble født i 1993 og ikke 1893.

 

Hvem ble du best venn med?
– Jeg ble veldig god venn med de fleste, men Hanna-Martine er uten tvil den jeg ble aller best venn med. Vi har jo kjent hverandre siden 2014, siden vi begge jobber med YouTube. Så det var koselig å ha henne der inne, og hun ble en stor trygghet for meg.

 

Hvordan var det å bli spurt om å delta 1 dag før du skulle gå inn på gården?
– Jeg måtte jo dra på hotellet ved farmen gården samme dag som jeg ble spurt, så det gikk mildt sagt unna. Jeg måtte bare kaste meg rundt og det gikk ikke helt opp for meg hva jeg sa ja til. Kroppen min gikk i ganske stort sjokk, fordi jeg var jo ikke mentalt forberedt på dette i det hele tatt. Selv om jeg er veldig glad for at jeg takket ja!

 

Hvordan var det å være på farmen uten tilgang til data, mobil, osv?
– Det var veldig rart. Jeg tok meg selv i å tenke “åh, dette må jeg ta bilde av til snap” så ekstremt mange ganger. Det å ikke kunne kommunisere med kjæresten min, familie, venner og dere var veldig vanskelig. Savnet ble stort for å si det sånn!

 

Er selve oppholdet over for alle?
– Ja. Finalen var på søndag, så nå er alle hjemme igjen.

 

Har du blitt mindre redd for dyr etter oppholdet?
– Nei. Uten at jeg skal utdype det noe mer. Hehe!

Når kommer farmen kjendis på tv?
– Det kommer i januar / februar 2020. Skal si ifra nærmere når endelig dato kommer. Gleder meg vilt til å se det på tv!

 

Hva var det beste på farmen kjendis?
– Menneskene jeg sjekket inn med. For en herlig og fantastisk gjeng!

 

Hvordan var det med sanitærartikler osv?
– Vi fikk tannkrem + tanbørste og et såpestykke når vi kom inn. Ellers enn det var det ikke noe deo, ansiktskrem, ansiktsrens, leppepomade, parfyme eller noe som helst sånt.

 

Fikk du lov til å ha med medisiner / kosttilskudd inn?
– Vi fikk kun lov til å ha med ting som var på resept fra legen. Så jeg fikk ha med p-piller, jerntabletter (siden jeg har kronisk mangel på det) og en medisin til. Kosttilskudd uten resept fikk vi ikke lov til å ha med inn dessverre.

 

Gikk du ned i vekt mens du var der inne?
– Siden jeg ikke klarte å spise nesten i det hele tatt gikk jeg ned en god del i vekt. Jeg er jo ganske slank fra før av, så det ble ganske mye for meg.

Hva var det vanskeligste inne på gården?
– Savnet til hjemme og sulten.

 

Ble du glad i dyrene på gården?
– Jeg fikk veldig god kontakt med et av dyrene, og savner det dyret helt ekstremt. Hva slags dyr det var kan jeg ikke røpe.

 

Var det rart å dele seng med andre deltagere?
– Det var noe jeg faktisk var ganske nervøs for. For jeg ante ikke hvordan det kom til å bli når vi måtte dele rom og seng sammen. Men jeg syns det gikk overraskende bra!

 

Ser du noe annerledes på naturlig skjønnhet nå, og skal du sette på hair extensions igjen?
– Jeg har blitt mer komfortabel uten sminke, men jeg elsker sminke så mye at jeg kommer aldri til å slutte med de. Håret er back on igjen. Hehe!

 

Hva cravet du mest der inne?
– Redbull og biff med bearnaise saus. Var bare svart kaffe som smakte grusomt der inne, så jeg merket koffeinmangelen for å si det sånn.

 

 

4 kommentarer
    1. Har en følelse på at du fikk god kontakt med hunden (valpen) som kommer. Men blir spennende å se om keh gjettet riktig, hehe. Kan du ha en ny spørsmålsrunde når farmen kjendis er ferdig mtp at du ikke kan svare på mye av de vi lurer på?😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg