Farmen kjendis!

Nå er nok de fleste av dere i sjokk. Nyhetene har blitt sluppet i dag. Jeg er inne på farmen! Altså, sminkeglade meg har fått rotet meg inn på en gård langt inni skogen.

Dette kom jo egentlig ganske brått på. Jeg har jo vært i snakk med farmen teamet en stund, men på onsdag fikk jeg spørsmålet; har du lyst til å dra inn på Farmen i dag? En person hadde blitt syk og de håpte at jeg kunne steppe inn. Jeg hadde bare 20 minutter til å bestemme meg. Skulle jeg dra eller ikke?

Etter en lang samtale med kjæresten kom jeg frem til; fuck it jeg drar!

Jeg rakk bare å dra av meg hair extensionet og kaste noen klær i en bag, også måtte jeg reise. Så jeg kastet meg bare rett i det! Bloggen kommer forresten til å blitt oppdatert litt her og der, så dere får nesten bare følge med.

Nå gleder jeg meg i alle fall til å gå inn på Farmen og leke bonde. Jeg er jo livredd for alt av høner, kuer, sauer og hester. Så dette kan jo mildt sagt bli spennende. Jeg kommer i alle fall til å måtte gå langt utenfor komfortsonen min!

18 kommentarer
    1. Hvordan skal du klare deg på farmen med tanke på utedo osv når du ikke engang vasker klærne dine sammen med per fredrik fordi du synst det er «ekkelt»?😂 men masse lykke til, blir bra 😊

    2. Kommer nok ikke til å å se på programmet. TV 2 virker useriøs med sine reality program, så farmen og sommerhytta blir det nok mange som ikke ser på lengre.

    3. Så stolt av deg! Denne opplevelsen tror jeg vil gjøre deg veldig godt 🙂 Veldig kult at du tok en så spontan avgjørelse også. Heier på deg! Masse lykke til ❤️

    4. Var det ikke du som sa at du aldri kunne tenkt deg å være med på farmen? Litt rart at du sier en ting, også gjør du noe annet 🤔 Men jeg heier på deg, og jeg håper du kurerer litt av skrekken for dyr🤗

    5. Kult at du endrer mening! 👍🏻 Heia heia. Dette svarte du sist:

      Hadde du sagt ja om du hadde blitt spurt til å være med på farmen kjendis?
      – Nei, absolutt ikke. Først og fremst ville jeg aldri vært borte fra Per Fredrik så lenge. Jeg måtte da også i verste fall gått 6 uker uten å blogge, og det hadde vært helt krise. For ikke å snakke om at jeg er livredd for nesten alle type dyr som er på gårder. Så nei, det hadde ikke vært noe for meg. Det er mange andre programmer jeg heller ville vært med på enn det for å si det sånn.

    6. Hei!

      SÅ MORO!!!

      Gleder oss vilt til å se deg på skjermen!
      Dette klarer du og vi heier deg til topp😊

    7. whaaaat? du har flere ganger sagt du aldri kunne blitt med på farmen kjendis , hva endret seg?
      så sykt spennende da! kommer til å bli kjempe gøy å følge med på =)

    8. Jeg så på vg sin snapstory at du skulle være med og HERREGUD du ser ut som et annet menneske uten sminke! Du er sykt flink til å sminke deg, det skal du virkelig ha. Jeg kjente deg ikke igjen.

    9. Tror i år blir første gang jeg gidder å følge med på farmen. Du blir nok gøy å se på, også må vi ikke glemme Queen Gunilla. Og Adrian blir nok lættis.

      Lykke til😊

    10. Jeg har lagt igjen melding her at du er mye finere uten all sminken og uten hair extention. Du er jo så vakker helt naturlig. Tror ikke min kommentar om at du var finere uten alt det løshåret ble godkjent. Men det var og er min mening, er det ikke positivt å være naturlig vakker da, som du tross alt er?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg