Klar for Farmen Kjendis Reunion!

Nå har jeg nettopp sjekket inn på Grand hotell i Oslo. Jeg har en del jobbting i Oslo de neste dagene, så da booket jeg like så godt hotell for noen dager. Deilig å slippe og kjøre frem og tilbake til Sandefjord hele tiden også.

Nå skal jeg straks på en liten Farmen Kjendis reunion. Vi skal se noen smakebiter fra sesongen vår, spise middag sammen og få masse info om hva som skjer fremover. Det er rart, men jeg har nesten glemt at jeg var med på Farmen Kjendis. Det føles ut som at det var så lenge siden. Men det er jo bare noen få måneder siden!

Det blir i alle fall så koselig å se igjen de andre deltagerne. Vi bodde jo så tett oppå hverandre, og da får man et helt spesielt bånd sammen!

3 kommentarer
    1. Wow! Fine hotel! Have fun in Oslo! 🙂
      How is the girl who had an accident with horse (you mentioned it at the time)? I hope she is well now and was with you at this reunion!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg