Farmen Kjendis, Hate, Strekkmerker, Sommer-Planer ++ Ukens spørsmål #249

annonse – Gucci, nelly, bubbleroom

Får du mye hate? I såfall hva slags hate får du?
– Alle som er i det offentlige lyset får dessverre en del hate. Det er uheldigvis en del av pakka. I fjor stod jeg i ganske mange stormer. Snakket en del om det i den nyeste youtube videoen min, så du kan jo se den om du vil vite mer om det.

KJOLEHER

 

Can you also blog in English, it’s so frustrating to international fans?
– I’m sorry, that is not possible for me. But if you use google chrome while reading my blog, you can use google translate to translate my blog into your language.

 

Hva liker du best å skrive om på bloggen?
– Oi det varierer. Det er jo derfor jeg har så mange forskjellige kategorier her på bloggen også. Jeg blogger om det jeg syns er gøy og som jeg selv ville lest om.

Skjorte – HER / Solbriller – Rayban / Sko – HER Skjørt – HER / Tskjorte – HER / Veske – HER

 

 

 

Har du noen strekkmerker?
– Nei, faktisk ikke. Men jeg får det sikkert den dagen jeg blir gravid og får stor mage. Men who cares? Det er jo bare merker på huden. Det er jo såpass vanlig med strekkmerker at man ikke bør tenke på det engang.

 

Ble turen til Malta avlyst siden du skulle på farmen kjendis?
– Jeg skulle egentlig på jentetur 15-22 juni, men siden dette var i innspillingsperioden til Farmen Kjendis ble turen avlyst med en gang jeg dro inn på gården. Kjipt å gå glipp av den jenteturen, men jeg er så glad for at jeg fikk dra inn på farmen!

Hva er dine planer for sommerferien?
– Kose meg hjemme i Norge! Jeg har egentlig ikke lagt noen spesifikke planer. Jeg kommer til å ta ting som de kommer egentlig. Om vinteren reiser jeg alltid utenlands, så jeg sparer heller flyreisene til da. Det er jo da jeg faktisk trenger reiser. Nå som det er så deilig vær i Norge er det helt unødvendig for min del å dra utenlands.

 

Har du noen nye prosjekter i fremtiden?
– Akkurat nå er hovedfokuset mitt å bygge opp bloggen igjen. Jeg har hatt så lange nedeperioder, og nå er det virkelig på tide å komme igang igjen. YouTube har jeg også lyst til å komme skikkelig igang med igjen. Siden jeg har vært syk så lenge har ting gått skikkelig halvveis. Men nå som jeg er frisk er det back on track igjen!

KJOLE – HER

 

Når flyttet du ut fra foreldrene dine?
– Første gangen jeg flyttet ut var jeg 18 år. Følte meg veldig klar for å stå på egne ben. Men så fikk jeg kyssesyken og sluttet på stedet jeg jobbet, så da måtte jeg flytte hjem igjen og fullføre 3 året på vgs.

 

 

Hvor er hårspennen fra? Elsker sånne hårspenner med perler! 
– Den finner du HER. De er så fine! Syns de piffer opp antrekkene skikkelig!

ToppHER / SkjørtHER

 

Føler du selv at stilen din har forandret seg en del i det siste?
– Nei egentlig ikke. Men det er jo sommer, og da kan jeg kle meg litt annerledes enn på vinteren. Om sommeren elsker jeg å bruke mye skjørt og lyse blomstrende plagg. Om vinteren blir det litt mer mørke plagg.

 

Hvilken bh bruker du til stroppløse topper?
– Jeg bruker en sånn stick-on bh. Den dekker kun selve puppen, og ikke oppover skuldrene eller noe bak, så den er genial til topper der man har bare skuldre eller åpen rygg. Vanligvis når man bruker en bh som er uten stropper får man null kløft, uansett hvor store pupper man har. Det er jo så kjedelig! Denne stick-on bhen derimot. Omg, man får sjukt bra kløft av den. Stick-on bh’en sitter forresten sinnsykt godt, så man trenger ikke bekymre seg noe som helst for det. Den jeg bruker finner du HER.

KJOLEHER

 

Hvilke ting irriterte deg mest med farmen kjendis?
– Maten. Haha! Også at vi aldri visste hva klokka var. Det gjorde at dagene ble sykt lange. En dag føltes ut som flere dager.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? Legg igjen kommentar i kommentarfeltet! 

 

 

4 kommentarer
    1. Kva gjør du med stikk on bhen etter bruk, kva legger du den i sånn at den ikkje klistrer seg fast i andre ting?❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg