Farmen avsløring, Abort, Øde øy ++ Ukens spørsmål #255

annonse – nelly, famme, h&m

Har er en dårlig vane Chloe har?
– Hun er veldig vakthund, så hun passer litt vel godt på. Hun går helt i klikk om hun ser en fugl utenfor huset. Haha! Men det er jo forsåvidt kjekt at hun har vakt-instinkt, så jeg slipper å være redd når jeg er alene hjemme.

GENSERHER
CHLOE GENSERHER

 

Kan du lage flere girl talk videoer?
– Det er sykt lenge siden jeg har laget. Men det var jo veldig gøy, og de videoene er jo til stor hjelp for mange. Så jeg tror jeg skal lage flere av de!

 

Hva skjer hvis man avslører noe om Farmen kjendis?
– Oi, det vet jeg ikke om jeg har lov til å si. Haha! Men jeg har vært ekstremt nøye på å ikke avsløre noe, og når jeg har skrevet innlegg om Farmen Kjendis der jeg forteller mye om det, har jeg sendt det til pressesjefen i TV2 først for godkjenning, så jeg vet at jeg ikke sier noe jeg ikke skal.

Har du vært i Nord-Norge før? Lofoten?
– Nei, det har jeg ikke vært enda. Jeg har veldig lyst til å oppleve Nord-Norge. Det er jo så vakkert! Men det er så typisk at jeg reiser sydover når jeg først er på reise.

 

Hvis du måtte velge en ting i hele verden å ha med deg på en øde øy, hva hadde det vært?
– Om jeg ikke kunne tatt med en satelittradio for å kontakte noen for hjelp, eller en båt for å komme meg vekk derfra, ville jeg nok valgt en sjukt bra kniv. Da kommer man et stykke i overlevelsen i alle fall.


TOPPHER
SHORTSHER

 

Hvis du hadde blitt gravid nå, hadde du tatt abort?
– Jeg er veldig for at man selv skal velge om man ønsker abort eller ikke. Der jeg er i livet mitt nå hadde jeg følt at abort ville blitt galt for meg. Hadde jeg bare vært sammen med Per Fredrik 1 måned hadde situasjonen vært helt annerledes. Men vi har vært sammen i snart 4 år, har hus, god økonomi og et liv som ikke er for kaotisk for barn. Så sånn sett har vi det jo klart for barn. Selv om jeg ikke er heeelt klar for barn enda, så jeg ville ikke fått barn med vilje nå akkurat.

 

Hvor skrev du ditt første blogginnlegg? Hvilken nettside var du på?
– Jeg startet en blogg i april 2010 på blogg.no, som het stinamariebakken.blogg.no (lengste bloggnavnet noensinne, haha). Den blogget jeg på helt til juli 2011, da jeg byttet over til denne bloggen som jeg nå blogger på. Gøy å tenke på at jeg har ligget på blogg.no i alle disse årene. Jeg har faktisk aldri prøvd noe annet, og ikke ønsker jeg det heller. Elsker blogg.no og dette er uten tvil der jeg føler meg hjemme.

Farger du brynene dine?
– Nå som det har vært sommer har de blitt skikkelig bleket av solen, så de har blitt mye lysere enn de vanligvis er. Så nå farger jeg de. Vanligvis er de jo nesten svarte, men nå hadde brynene mine blitt skikkelig lyse. Hehe! Det er jo veldig kjekt med hjemmefarging, for da syns bryna godt selv om jeg ikke har på meg sminke. Jeg bruker forresten DENNE hjemmefargen. Den er utrolig bra, og varer til mange runder.

 

 

Hvor er hårspennene fra? De var så fine! 
– De finner du HER. Elsker de! De gir virkelig det lille ekstra til antrekk.

Kan du lage en video der du viser hele sminkekolleksjonen din?
– For 1,5 år siden kvittet jeg meg med ekstreme mengder gammel sminke. Så det er ikke sååå mye sminke igjen. Eller, hvem prøver jeg å lure? Det er fortsatt masse igjen. Jeg kan lage video jeg! Hahaa!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

7 kommentarer
    1. Hvordan blogger du på blogg.no nå? For nå heter dt jo miniblogg, og jeg vil gjerne blogge på blogg.no, men skjønner ikke så mye nå etter dt ble miniblogg 🙁 Håper du kan forklare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg