Min største motivasjon for å trene!

annonse – famme

Nå som høsten er her kjenner jeg at treningsmotivasjonen virkelig er på topp! Sommerens late dager er over, og nå er det på tide å komme i form igjen.

Min største motivasjon for å trene er uten tvil at det er preventativt for depresjoner. Så det skal ekstremt mye mer til for å bli deprimert om man trener regelmessig. Så det er perfekt, spesielt nå som høstens mørke kicker inn.

For en liten ekstra boost i motivasjonen har jeg fylt på garderoben med noen superfine treningsplagg. Det er jo så deilig med litt nye og freshe klær!

Jeg har også fått en rabattkode som gir 20% rabatt på alt hos Famme.

KODE: stinablogg-20

Her er det jeg har fylt opp garderoben med!

BUKSEHER
GENSERHER

Perfekt sett til å bruke på joggeturer utendørs. Buksen er superbehagelig, og hvor fin er ikke genseren? Love it!

TIGHTSHER
TOPPHER

ELSKER fargen på denne tightsen! SÅ fin! Toppen er perfekt å bruke som kombinert treningstopp og treningsbh.

TIGHTSHER
TOPPHER

Hvor cute er ikke denne tightsen? Føler den fremhever rumpa på en skikkelig fin måte!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg