Et annerledes bryllup!

I går var Per Fredrik og jeg i bryllup til et vennepar av oss; Frida og Peter. De giftet seg på rådhuset (som du kanskje så på snappen min?), også dro hele gjengen videre på en restaurant i byen og spiste sammen. Det var skikkelig spennende å se hvordan bryllup på rådhuset er.

Jeg har aldri vært med på det, og det var veldig annerledes enn man ser i amerikanske filmer. De fikk ha med seg sånn 25 stykker inn, så det gjorde det ekstra koselig. Selv om det ikke var så lang seremoni, ble det en veldig koselig en og jeg må si jeg ble ganske så rørt. Hehe!

Etter mat på restauranten dro hele gjengen videre hjem til Frida og Peter, for litt kaffe og kaker. Frida og en venninne av hun hadde bakt sykt fin kake, som var dødsgod!

Jeg ble dessverre skikkelig bilsyk på veien hjem til dem, og når jeg hadde vært der litt ble jeg bare enda mer kvalm og svimmel. Aner ikke hvorfor jeg ble så dårlig. Har vært svimmel og dårlig av og på i hele dag også. Veldig merkelig! Satser på at det går over innen i morgen!

Det var uansett et skikkelig koselig bryllup. De skal ha selve bryllupsfesten i august, så da blir det hæla i taket. Hehe!

8 kommentarer
        1. Anbefaler deg og ta en ny test etter en liten stund… Var slev mye dårlig osv så dro til legen og tok test fikk da med meg en test hjem som jeg skulle ta 4 uker senere for og være helt sikker

    1. Håper ikke dette regnes som usympatisk eller krenkende, men kjente du mannen fra Hokksund som døde i bilulykke i Danmark?

    2. Håper ikke dette regnes som usympatisk eller krenkende, for det er virkelig ikke ment slik, men kjente du mannen fra Hokksund som døde i bilulykke i Danmark?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg