Er jeg klar for å få barn?

Nå har jeg nettopp vært på en liten lunsjdate med Sofie og Rebecca. Dere har jo sett de mange ganger her på bloggen, for vi har vært masse med hverandre i år.

Men for dere som ikke er helt oppdatert: Sofie er sammen med fetteren til Per Fredrik, og Rebecca har jeg blitt kjent med igjennom Sofie. Begge er innflyttere her i Sandefjord, så det er gøy med venninner her i Sandefjord! Spesielt morsomt at vi alle er innflyttere, hehe!

Vi tok oss i alle fall en tur på Kokeriet på brygga i sentrum. Det er så koselig å sitte der ute, se ut mot havet, spise god mat, og ikke minst: skravle sammen i timesvis! Begge er jo så herlige og vi har alltid så mye morsomt å snakke om!

De begge har jo barn, og jeg kjenner faktisk at jeg får litt lyst på barn når jeg snakker med de. Blir i alle fall mye mer trygg på at det å få barn i alle fall kan være noe positivt. Så litt av alle de tingene jeg ser som negativt med å få barn, blir litt mer borte når jeg er med de, hehe. Hvem vet? Plutselig er jeg klar for å få barn?

Vi satt i alle fall og skravlet i noen timer og hadde det så koselig! Er så deilig å bare kunne møtes til casual lunsjdater på lørdager, og spesielt når det er i Sandefjord. Jeg må jo som regel kjøre 2-3 timer hver gang jeg skal være med venninner fra Drammen / Oslo, så det er digg å slippe, hehe!

5 kommentarer
    1. Er Drammen og Oslo to timer fra der du bor? Tar vel en time til Drammen og 1,45t til Oslo hvis du drar fra Granholmen?

    2. Jeg tenker litt at du må kjenne selv på kroppen din når det føles riktig å få barn. Selv er jeg straks 38 år og valgt et liv uten barn, ikke fordi jeg ikke liker barn, men fordi jeg aldri har følt på den trangen å få egne barn. Du er ung enda og har god tid å finne ut hva dere vil. Å velgere dere å få barn, så blir nok dere to flotte foreldre❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg