Er det mulig å ha så uflaks?

Nå ligger jeg på solsenga og nyter solen! Det er så deilig her på Gran Canaria. Har faktisk fått ganske skille allerede.

Håper jeg blir skikkelig brun innen jeg kommer hjem, så jeg er brun og fin for julesesongen. Om ikke må jeg nok jukse litt med solarium når jeg kommer hjem, hehe!


Vi har nettopp spist mat på hotellet. Altså, jeg er seriøst så uheldig her. Her om dagen skulle jeg ha amerikansk bbq burger, men endte opp med en burger som smakte LAM. Hater smaken og lukten av lammekjøtt, så den ble sendt rett i retur. I dag prøvde jeg på nytt med pasta med ostesaus. Tenkte det var vanlig ostesaus av noe slag. Der tok jeg veldig feil. Det var muggost! Æsj! Ikke akkurat noe digg når man hater muggost. Så den gikk rett i retur også. Gir snart opp! Eneste jeg har fått her som faktisk har vært safe er pizza margherita😂 Til og med når jeg bestilte tomat med skinke gikk det galt. Det var dynket i hvitløk (er allergisk), så jada..! Ble mye mat på pusekatten som kom bort da!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg