Episoden alle har ventet på..!

annonse – Diin brud og selskap

Herreguuuuuud, i dag kommer en episode av Bloggerne som jeg vet at mange har gledet seg til! Endelig får dere se brudekjoleprøvingen! Jeg tok jo med forloveren min, søsteren min Madeleine og tre venninner da jeg skulle prøve brudekjole for første gang i mitt liv.

Det var en helt spesiell opplevelse, som rørte oss alle til tårer. Jeg er så glad for at Bloggerne var med den dagen og fikk filmet alt, så vi kan gjenoppleve det via Bloggerne.

Jeg fant til slutt kjolen som jeg skal bruke, og den er så fin! Den kunne faktisk ikke vært mer meg. Dere får selvfølgelig ikke se den før i bryllupet. Så det er bare å glede seg til det!

En ting som også er veldig morsomt, er at Madeleine avslører noe i episoden. Jeg har ikke sagt noe her på bloggen om det enda, fordi jeg ville la henne dele det med alle rundt seg først. Hemmeligheten er; hun er gravid! Så jeg skal bli tante! Åååå, det blir koselig det!

Episoden er allerede tilgjengelig på TV2 sumo, og den sendes på TV2 Livsstil i kveld kl 21:30. Så følg med da om dere ikke får sett på TV2 sumo!

Skal du se Bloggerne i kveld?

3 kommentarer
    1. Episoden der var så fin! Begynte tilogmed å felle noen tårer her også, hehe! Gleder meg sånnt til å se deg i den ordentlige burdekjolen din Stina, du kommer til å se helt nydelig ut! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg