Endelig sommer – Dagens antrekk!

annonse – nelly

Herregud, nå har endelig sommervarmen kommet! Jeg er så i ekstase nå! På morgenen i dag når jeg skulle ut og jogge med Chloe, måtte jeg ha på meg shorts og crop topp, istedenfor tights og jakke. Så deilig! Mai måned har jo så langt vært ganske kjølig, så det føles virkelig fantastisk ut at sommeren endelig er her!

HÅRBØYLEHER

VESKEHER

SKOHER

KJOLE – NAKD

 

Nå har Per Fredrik og jeg nettopp vært ute og lunsjet litt. Skal fortelle dere mer om det etterpå, men jeg rakk å ta noen antrekksbilder før vi dro ut. Måtte bare ha på kjole i dag. Må jo slå til når varmen er her. Selv om jeg tok med meg en olajakke i tilfelle det blåste litt nede på brygga, hvilket det gjorde. Men det var fortsatt deilig med kjole! Hehe!

 

Nå skal jeg straks ut i hagen og legge masse bark rundt i blomsterbedene. Det begynner endelig å bli ferdigplantet også har jeg lagt noe genialt i alle bedene, som jeg skal fortelle dere masse om senere. Lite hint; det sparer meg 6-8 timer med hagejobb hver uke hele sommeren, hehe!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg