Endelig ny header på bloggen!

Nå er jeg lei av vinter og mørke, så nå syns jeg virkelig at det var på tide med en ny header! Den nye headeren er lys og mye mer tropisk, litt mer sånn vibe jeg vil ha på bloggen. Kjente jeg bare ble så lite inspirert til av min egen blogg når headeren var så mørk og vinter-aktig. Haha!

Den nye headeren er fra en shoot jeg gjorde da jeg var på Gran Canaria i februar 2019. Dette var en av de to bildene det stod mellom da jeg byttet header for et år siden. Men da ble det heller den med den hvite kjolen foran rosa busker. Så nå syns jeg at det var på tide å bruke denne!

 

Her er noen av mine tidligere headere. Så rart å se tilbake på! Det er jo så mange forskjellige stiler. Trooor jeg har fått lagt de i den rekkefølgen de har vært på bloggen!

 

Morsomt å se tilbake på! Har jo sikkert hatt sånn 30 ish forskjellige headere siden jeg startet med bloggen for snart 10 år siden!

6 kommentarer
    1. Beautiful! 🙂 Love the summer feeling! I don’t wait for the “real winter” anymore… So let it be spring, please, please!! Can’t wait for the summer, that’s when I feel most alive! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg