Endelig kan jeg si det!

Dette har jeg gledet meg lenge til å si; GODT NYTT ÅR! Fuck yeah folkens. Endelig er vi i 2019. Herregud som jeg har gledet meg til å bli ferdig med 2018, og komme meg inn i det nye året.

Nå har jeg ikke blogget siden 2. juledag, og det er fordi jeg har sittet og planlagt 2019 til den store gullmedaljen. Jeg har skrevet opp over 1000 idéer til blogginnlegg, satt meg noen heftige mål for året, og virkelig reflektert over hvilke ting og prosjekter, og hvilke mennesker jeg vil og ikke vil ha i livet mitt.

Det er jo ikke til å stikke under en stol at 2018 var vanskelig for meg. 2018 startet sykt bra med frieri i New York. Men snudde seg fort til at jeg hadde altfor mye jobb, og ble både utbrent og fikk en vinterdepresjon. Jeg lå rett ut i senga i ukesvis og var fysisk syk, og det gikk så utover psyken min at jeg havnet helt i kjelleren.

I 2018 har det mildt sagt vært helt kaos når det kom til det meste i livet mitt. Det har vært altfor mange baller i luften, altfor mye usikkerhet rundt jobb og inntekt, og det har vært mange aha opplevelser på det private når det kommer til venner og familie.

Selv om 2018 har vært kaotisk og turbulent har jeg lært så ekstremt mye av det. Cheesy å si men quoten; “never a failure, always a lesson” er noe som oppsummerer 2018 på en prikk.

Nå er jeg så klar for å starte på det nye året. Endelig er jeg frisk igjen, det går bedre enn noensinne med Per Fredrik og meg, jeg har gode venner rundt meg, og jeg har 100% kontroll over min jobb og hva jeg vil legge tid og energi på.

Dette året skal jeg virkelig ta tilbake livet mitt og bygge opp både kroppen min til å bli sterk og sprek igjen, og jeg skal levere masse godt innhold til dere. Endelig kan jeg bruke all tiden min til ting jeg ønsker, og da blir det mye mer blogging og YouTube.

Både yt og blogg har blitt nedprioritert i store deler av 2018, og det er så dritt, for det er jo det som jeg brenner for og det som er min store lidenskap. Nå gleder jeg meg til å endelig ha tid til å ha det gøy med å blogge og lage videoer for dere.

2019; I am ready for you! 

5 kommentarer
    1. Gleder meg å høre dette 💜du er en så sterk jente har fulgt deg lenge å gleder meg til hva som kommer all lykke til deg kos klem

    2. Synes rett og slett du ser skummel ut, det blir for voldsomt. Kunne du prøvd deg på en litt mer naturlig look?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg