Endelig hjemme fra Farmen kjendis!

Lenge siden sist! Nå er Farmen eventyret over. I går var finalen, og i dag er det tilbake til livet igjen. Det føles rart, spennende og skummelt å være helt tilbake igjen!

Som dere vet så ble jo jeg kastet inn i Farmen kjendis karusellen i siste liten. De andre deltagerne hadde hatt månedsvis på å forberede seg, mens jeg bare hadde noen timer. Selv om jeg fikk en litt bråstart på Farmen kjendis, er jeg så ekstremt glad for at jeg takket ja!

Dette har vært litt av en reise der jeg har lært mye om meg selv, livet mitt, jeg har utfordret meg selv og gått langt utenfor komfortsonen min og jeg har blitt kjent med en fantastisk gjeng mennesker jeg vanligvis ikke ville blitt kjent med.

Det å bli med på Farmen kjendis er noe jeg alltid har tenkt; “hell no” til, fordi jeg er livredd det meste av gårdsdyr, hater ekle lukter og er ganske vanskelig i matveien. Men jeg kastet meg ut i det, og hvordan det gikk får dere se i januar / februar når det kommer på skjermen!

Jeg sitter igjen med så mange gode venner, inntrykk, lærdom og opplevelser. Dette har virkelig vært litt av en reise! Det aller viktigste jeg har lært er faktisk hvor bra liv jeg har her hjemme. Det å bo sammen med og jobbe i samme hus som kjæresten min, som gjør at vi får mulighet til å se hverandre masse er virkelig en stor luksus. Det at jeg kan styre hverdagen min selv med jobben min er også en ting jeg setter så ekstremt stor pris på. Så takk til dere som følger meg og gjør det mulig!

Det er så mye jeg har tatt for gitt som jeg virkelig setter pris på nå. Bare det å ta en dusj og slippe å gå svett og møkkete, det å kunne gå på en do som ikke er en utedo der man ser rett ned i forrige mann sin business (hahaha), og det å kunne spise akkurat hva jeg vil er faktisk noe som jeg setter så ekstremt stor pris på nå. Inne på Farmen var det virkelig ikke mye hygiene å skryte av, og sminke kunne man virkelig se langt etter. Så for meg som ikke engang deler bad med kjæresten min ble det litt av en utfordring. Haha!

Nå kjenner jeg at det klør i fingrene mine etter å komme igang igjen med bloggen. Herregud som jeg har savnet å skrive til dere. Jeg har tidenes blogg motivasjon, og gleder meg ekstremt til å komme igang igjen!

Tenker å ha en liten spørsmålsrunde om Farmen kjendis, så om du lurer på noe; spør i kommentarfeltet så svarer jeg i et eget innlegg! 

19 kommentarer
    1. Er du like redd for dyr nå, som du var før du dro inn på farmen kjendis? Og er du sluttet med you tube/ når kommer neste video på you tube?

      1. Eeh, hun har nettopp vært på farmen kjendis og kom hjem i går. Og det første du gjør er å mase om ny video! La hu få puste i det minste!!

    2. Hei Stina, åh så godt å høre fra deg igjen! Har savnet innleggene dine😊

      Merker du noen forskjell på hud og hår nå etter du kom hjem eller er det sånn som før du reiste inn på gården?

      Hvordan reagerte chloé når du kom hjem?

      Har du endret syn på noen ting i form av mat?

    3. Ååååhh, for et eventyr! Jeg gleder meg skikkelig til å se Farmen Kjendis denne gangen, det blir nok råbra 🙂
      Noen spørsmål; hvordan har det vært for deg å ikke ha kontroll over bloggen denne tiden? Hva har/hadde du gjort for at det ikke skulle oppdages når du eventuelt røk ut før finalen?

    4. Hvordan gikk det med savnet av hund å kjæresten for bådde deg og han? Hvordan var det å se hverandre igjen

      Hvordan blir det å se seg selv uten sminke på tv

      Hva cravet du mest der inne å hva var det første du ville ha av mat godteri når du kom hjem

    5. Hei og velkommen tilbake! 😉 Ser du noe annerledes på sjönnhet nå enn för farmen? Naturlig vs sminke?
      Skal du sette på extensions igjen?
      Hvordan har huden reagert på å väre helt uten sminke såpass lenge? Har den blitt bedre?
      Klem!

    6. Jeg gleder meg sånn til å se denne sesongen siden du er med, har savnet alle de spennende blogginnleggene dine. Et spørsmål: Var det mye drama inne på gården i år også eller var de fleste for det meste gode venner?

    7. Velkommen hjem 🙂

      Mitt spørsmål til spørsmålsrunden din: Hva er din mest minnerike opplevelse inne på farmen?

    8. Yaay! So good to have You back! 🙂
      Was it difficult to sleep with all those people at the same room- same bed even? (I’m very insomniac myself, that’s why this question.)

    9. Er du glad for at du sa ja? Angrer du deg?
      Hvem fikk du mest/best kontakt med inne på farmen?
      Kommer du til å spise mindre kjøtt nå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg