Endelig 30 år i dag!

Gjett hva!? Jeg har fylt 30 år i dag! Herregud dette er så gøy! I går feiret jeg ute med venninnegjengen. Skal vise dere masse bilder fra det etterpå. Men først må jeg bare vise dere alle gavene jeg fikk. Herregud så mye fint! Og jeg ble så rørt av det alle hadde skrevet på kortene. Så utrolig koselig!

Skjønte ingenting når jeg plutselig fikk pepper i gave. men det er tydeligvis vanlig å få når man har fylt 30 år og ikke er gift enda, haha! 😂

 

 

Wow, jeg er virkelig heldig som fikk så mye fint, og som har så mange fine mennesker å feire med 💕

3 kommentarer
    1. gratulerer med dagen Stina håper du får en kjempefin dag! ble så utrolig glad når jeg leste at du er tilbake på bloggen! har alltid fulgt deg gleder meg til og forsette med det❤️

    2. gratulerer så mye med 30 års dagen. håper 30 årene blir enda bedre enn 20 årene. nyt livet og alle de fine, små øyeblikkene. og drit i hva andre mener. bare gjør det som får deg lykkelig. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg