Èn ting som alltid motiverer meg til å trene!

annonse – aimn

Er det én ting som motiverer meg til å trene, så er det fresht, fint og nytt treningstøy. Det er jo litt som det kjente ordtaket “if you feel good, you do good”. Føler man ser bra, så gjør man noe bra. Jeg merker stor forskjell på både det å komme seg over dørstokkmila når jeg har treningstøy som jeg føler meg vel i, versus et som sitter kanskje litt ukomfortabelt, er slitt eller bare ikke ser ut i det hele tatt.

Et av de stedene som jeg syns at har finest treningstøy er Aimn. De har stort utvalg, klærne er alltid super comfy, skikkelig fine og når har de black week tilbud med opptil 50% rabatt på massevis av klær! Så da tenkte jeg å vise dere noen av mine favoritter!

TOPPHER

TIGHTSHER 50% RABATT NÅ!

 

Dette settet er så utrolig sukkersøtt og fint! Elsker skuldrene på toppen, og at det er shiny!

TOPP – HER

TIGHTS – HER 20% RABATT!

Hvor fint er ikke dette? Det er egentlig ikke et sett, men begge deler kan matches med så mye forskjellig!

TIGHTS – HER

GENSER – HER 30% RABATT!

Bubblegum treningssett. Elsker det!

HER 20% OFF // HER 20% OFF // HER 20% OFF

 

HER 30% OFF// HER 20% OFF// HER 30% OFF

 

HER 20% OFF // HER 20% OFF // HER 20% OFF

 

HER 20% OFF // HER 50% OFF // HER 20% OFF

 

Håper du fant noe du likte! Kanskje en julegave til en sporty venninne eller søster også? 🎅🏻🎁

 

2 kommentarer
    1. Åpnet bloggen din på pc for å se på Black friday innlegget du la ut på snapp.
      Dette innlegget kom opp først, forstålig at du bruker black friday som lokkemid el for at vi skal se de annonnserte klærne, men desverre virker det mot sin hensikt siden bildene er så sinnsykt ALTFOR STORE! Har 17″ laptop og hele bildet ditt er ikke mulig å se på skjermen samtidig, pluss at det er sånn 50stk av dem? Det blei rett og slett for mange for meg å gidde å se igjennom. Enklere å se om du minsker størrelsent. og kanskje reduserer antallet….!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg