En ting dere ikke visste om meg + Julemarked!

I går var jeg på julemarked på Hadeland Glassverk. Jeg har ikke vært der på mange år, så det var virkelig på tide å dra tilbake dit for en stor dose med julestemning! Hele familien ble med i går, så det var både Per Fredrik og meg, foreldrene mine, søsteren min og mannen og barna hennes, og tanten min. Så vi ble en stor gjeng! Hehe!

Det var mange forskjellige butikker og masse spennende å se på. I den ene butikken ble jeg overlykkelig over hva jeg fant! Jeg har nemlig i åresvis lett etter en bestemt godteridrops som jeg syns er så god. Da jeg var bitteliten hadde pappa den med fra Lituaen, og jeg fikk hele dilla på det. Helt siden den gang har jeg lett på alle flyplasser i hele verden etter den, og kun funnet den en gang for mange år siden.

I går fant jeg den endelig! Det er ganske sykt at jeg måtte til Jevnaker for å finne den! Hvem skulle trodd det? Haha! Jeg har i alle fall hamstret inn flere pakker, og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å momse på det hele tiden. Fant faktisk sukkerfri, så det passer perfekt!

En ting dere kanskje ikke vet om meg; men jeg elsker snøkuler! Det er så sinnsykt fine! Da jeg skulle ta ned snøkulene fra loftet i år ble jeg skikkelig skuffa. ALLE hadde KNUST! Det hadde vært så kaldt på loftet at de hadde fryst og knust.. Så det var skikkelig trist!

Så nå får jeg starte samlingen min på nytt igjen og ha de inne på lagerrommet i første etasjen i huset isteden.. Hehe! Uffameg! 

Jeg handlet ikke så altfor mye i går, da jeg heller ville ha mer inspirasjon. – og inspirasjon; det fikk jeg! Er i så julemodus nå atte 😃🎅🏻

Nå skal jeg til fotobutikken og skrive ut julekort som vi skal sende til venner og familie. Det blir kos!

13 kommentarer
    1. Jeg bestilte en av kjolene du skrev om fra Nelly(den svarte i velur-ish stoff med mønster av masse glitter), så bitteliiitt tacky ut når jeg holdt den foran meg, men med en gang jeg tok den på ble jeg helt forelsket! Endelig kom et annonseinnlegg til nytte for meg, og jeg har funnet den perfekte nyttårskjolen, hehe 🙂 tusen takk!

    2. Så stemningsfulle og fine bilder:)
      De har så mye fint der. Jeg var der i høst og vil gjerne dra dit igjen:) btw. Kan du legge ut bilder av det du kjøpte?

        1. Trykker på linken jeg alltid trykker på å innleggene dine kom ikke opp.. Så måtte søke opp på nytt da kom det plutselig en hel del.. beklager 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg