En skikkelig dritt-dag

Argh, i  dag har vært en skikkelig dritt-dag. Fra det sekundet jeg våknet i dag har jeg hatt dunkende sterke smerter i hodet som nekter å gi seg uansett hva jeg prøver. Jeg har prøvd å drikke masse vann, gå ut og få frisk luft, jeg har tatt smertestillende jevnt igjennom hele dagen, og en rekke flere ting. Hater å ha så mye vondt i hodet!

 Som om det ikke var ille fant jeg ut at en aktør jeg jobber med har brutt avtaler vi har hatt, og jeg kan ikke gjøre en dritt med det. Måten de har brutt avtalene på er skikkelig kjipt også, og det går utover meg på en personlig måte… Så det bare gjorde denne dagen enda mer dritt.

På toppen av det hele har jeg vært småsyk i en uke. Akkurat sånn syk at jeg orker å gjøre småting, men så fort jeg pusher meg selv bittelitt ligger jeg rett ut med feber. Kan ikke bare kroppen min bli frisk eller skikkelig syk? Denne mellomtingen er så irriterende! Jeg har bare lyst til å komme igang med trening og 2019 – og ikke være stuck i 2018’s dritt.

Uffameg nå ble det skikkelig mye klaging fra min side. Men når jeg har en ræva dag syns jeg det er mye bedre å bare si det. Vi er alle mennesker og vi har alle dårlige dager iblant. Satser på at morgendagen blir en mye bedre dag!

 

11 kommentarer
    1. er syk på andre uken eg nå, så sånn startet 2019 for mange. En bekjent er innlagt på sykehus med virus og klarer knapt beveg seg.
      Så vi får ta det med og krysse fingrene for en bedre morgendag <3

    2. Jeg har vært sånn midt i mellom i et par mnd, og d r sinnsykt irriterende! Så håper d blir bedre for dg, vet d r ræva, så du burde ikke gå gjennom d<3

    3. God bedring. Slikt er ikke gøy.
      Jeg selv har også hatt en litt dårlig dag, fordi jeg måtte ha bilen på verksted og bilen endte opp med flere feil enn jeg antok. Lite gøy å betale mye for en nesten helt ny og ganske så dyr bil, ja.
      Krydder fingrene for at vi begge får en super morgendag:)
      Er så gøy at du er med i en ny sesong bloggerne:)

    4. God bedring 🙂 Hater også den mellomtingen -_- virker som man er lengere syk da enn når man er “ordentlig” syk.
      Kan jeg spørre hva slags avtale som ble brutt?:( måten du beskriver det på høres ihvertfall utrolig uprofesjonelt ut og skjønner godt at det får begeret til å renne over og man ender med en drittdag.

    5. Skulle såklart ønske du slapp å skrive et «klage-innlegg», men det er så deilig å se at selv de vellykkede har dårlige dager og perioder. Det er på en måte en trøst. Håper formen din kommer seg. Og bloggen din og du er verdt mer en bedritne samarbeidspartnere, det er deres tap på lengre sikt. Du er super Stina😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg