En makeover av stuen!

Nå er det et par dager siden jeg pakket bort all julepynten, og herregud så tomt og rart det ble her uten den! Så i går stakk jeg innom et par butikker og fikk handlet inn nye putetrekk til putene i sofaen og litt blomster. Det gjorde virkelig stor forskjell! Nå er det nesten vårstemning i stua, hehe!

I desember har det vært så fryktelig mørkt ute, og det har regnet veldig mye. Så nå var det deilig med noen soldager. Her om dagen var det hele 9,5 grader i skyggen. Det er jo helt vilt! Hoppet vi bare over vinteren og gikk rett på våren eller hva skjedde? Haha!

Det er i alle fall veldig deilig å se at det blir lysere og lysere ute for hver dag som går nå, og da passet det perfekt med nye lyse puter og rosa tulipaner for å friske opp!

Er veldig spent på å se om det i det hele tatt kommer noe snø i år. I fjor kom det plutselig 70 cm i midten av januar. Så jeg krysser fingrene for det samme i år. Eller, kanskje ikke 70 cm da, men gjerne sånn 20. Det hadde vært koselig! Selv om det står på værmeldingen at det skal være 6+ i midten av januar, hehe!

 

12 kommentarer
    1. Hvorfor er du alltid så tidlig ute med alt? Jul i november, vår i januar, hva da.. sommer i februar og høst i mars?

        1. Vil du være så snill å legge ut link til putetrekka? 😊 Je har leita på rusta butikker, men ikkje funnet 😔

    2. Kjære Stina <3

      Det gjør meg så gla å se at du endelig er mer tilbake til den Stina vi så i 2018. Hun som er inspirerende og leverer innhold som det suser!

      Stå på viidere, jeg heier på deg!

    3. Du er så flott!! Håper ikke du tar dette feil, men kan jeg spørre hvilken BH du bruker under kjoler som den du har på her? Du har så fin kløft i sånne kjoler, og jeg sliter såå med å finne noe som ikke vises under slike plagg men som også gir god støtte 🙂

    4. Vil du plis legge ut link til putetrekka? 🥰 Elsker de fargene 🥰 je har sett i så mange butikker, men finner ikke 😔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg