Nye og gamle sminke favoritter!

annonse – eleven

For en liten stund siden fikk jeg en svær pakke i posten fra Eleven. De har jo så mye spennende! Så jeg klikket hjem noen gode gamle favoritter, og noen produkter som jeg ville teste ut. Nå har jeg fått testet alle produktene en stund, og herregud så mye bra!

 

Selvbruning – Denne selvbruningen ble jeg anbefalt av en venninne for en stund siden, og nå fikk jeg endelig testet den. Altså, den er helt vill! Man blir så brun og fin av den! Også gir den et veldig jevnt resultat. Absolutt en selvbruning jeg kan anbefale!

SELVBRUNINGHER

SELVBRUNINGHER

 

SETTING SPRAYHER

 

Setting spray – Jeg har jo hatt en favoritt setting spray lenge, men jeg ville prøve denne siden den gir en dewy finish. Denne har uten tvil blitt min nye favoritt. Man får en så utrolig dewy og fin finish på sminken, også sitter sminken superlenge når jeg bruker denne! Anbefales!

SETTING SPRAYHER

 

Rens – Denne rensen har jeg brukt i mange år, og jeg elsker den! Den er perfekt om du har tørr hud. Hvem av oss har ikke det nå på høsten?

RENSHER

RENSHER

 

 

Pudder – Dette pudderet har jeg brukt i typ 7-8 år nå? I alle fall utrolig lenge. Jeg bruker det etter foundation for å sette sminken i ansiktet. Pudderet gir litt ekstra dekk på sminken (perfekt om du har kviser), og det er ikke så “tørt” så huden blir dewy og fin etterpå!

PUDDERHER

PUDDERHER

 

 

Banana setting powder – Dette pudderet er perfekt å bruke under øynene for å sette sminken der. Under øynene liker jeg å bruke et pudder som er litt lysere enn det jeg bruker i resten av ansiktet, også liker jeg at det er litt tørrere sånn at det ikke creaser. Dette pudderet er perfekt for det!

PUDDERHER

PUDDERHER

 

 

Maskara – Selv om jeg bruker vippe extensions, må jeg fortsatt ha en maskara. Jeg vippene under øynene er jo minst like viktige! Denne maskaraen syns jeg at funket bra til dette! Bonus at den er billig også!

MASKARAHER

MASKARAHER

 

 

Pomade – Jeg elsker å bruke Anastasia sin pomade for å fylle inn brynene mine. Det er seriøst den eneste jeg noensinne har blitt skikkelig fornøyd med, og som gjør det lett å tegne på bryn, så denne har jeg brukt i mange år. Love it!

POMADEHER

POMADEHER

 

 

Leppestift – Jeg elsker mac sine leppestifter, og de har vært store favoritter lenge. Denne gangen prøvde jeg en ny farge for å lettere lage ombre effekt på leppene mine, og jeg elsker den!

LEPPESTIFTHER

LEPPESTIFTHER

 

 

Håper du fikk litt sminke inspo! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg