Drøye fans, Skjule Kviser, Foreldrene mine, Sminke ++ Ukens spørsmål #232

annonse – kicks, nelly

Hvordan napper du brynene dine, uten at det gjør vondt?
– Jeg har nappet øyenbrynene mine siden jeg var 12 år, så jeg tror nok at enten så er hårsekkene så vandt med å bli nappet at det ikke gjør vondt lengre. Eller så er det bare fordi at jeg ikke er hårsår. Tror det avhenger mest av sistnevnte.

Hva syns foreldrene dine om at du blogger? Og hvorfor viser du de aldri på bloggen?
– I starten skjønte de ikke så mye av hva jeg holdt på med, men nå skjønner de mye mer av hele greia. Mamma leser bloggen min veldig ofte og er superskjønn! Pappa har ikke like stor interesse av å lese om sminke, så han følger ikke så godt med. Hehe!

Grunnen til at jeg ikke nevner navnene dems eller viser ansiktene dems her på bloggen er rett og slett for å skåne dem for all negativitet. Det finnes så mye sjuke mennesker der ute, og jeg er ikke interessert i at foreldrene mine skal få dritt slengt etter seg fordi de har en datter som blogger.

Blir ikke julestemningen litt borte innen jul når dere pynter så tidlig?
– Nei, tvert imot! Julen varer jo så altfort kort tid, så om vi hadde pyntet den 20 desember hadde vi såvidt rukket å komme i julestemning før alt var over. Nå derimot får vi god tid til å nyte alt og bare kose oss med det. Vi pyntet jo tidlig i fjor også, og vi begge liker best å gjøre det sånn.

Hvorfor har du ikke åpen snap, sånn at alle kan sende deg snapper?
– Jeg hadde det for lenge siden, men det resulterte i at jeg fikk så ekstremt mange snapper med alt mulig rart, som egentlig ikke var ment til kun meg. Jeg hadde jo snapchat åpent for å kommunisere med dere, ikke for at noen skulle sende meg bilde av kaffen sin eller en selfie med “kjeder meg” 1175910 ganger om dagen. Så derfor stengte jeg snapchat, så kun venner kan sende meg snapper. Nå derimot åpner jeg snapchat en gang iblant sånn at dere kan sende meg snapper til ukens spørsmål og andre ting.

Ville du noen gang hatt en hund som er større enn den du har nå?
– Nei. Jeg elsker størrelsen Chloe har. Hun er ca 4-5 kg og det fin størrelse for meg. Jeg hadde ikke likt å ha en stor hund, da jeg ikke føler jeg kan kose med de og være like trygge på de. Da jeg bodde hos foreldrene mine hadde de Border Collie og de var jeg veldig mye med. Men de ble på en måte mer turhunder, enn kosehunder. For meg er det viktig med begge deler. Papillon rasen er jo en veldig sporty rase som man lett kan ta med på en tur, samtidig som de er kosete. Så det er perfekt kombinasjon for meg!

Har du noen andre jobber i tillegg til denne?
– Nope! Jeg lever kun av bloggen og youtubekanalen min + de sosiale mediene mine. Så det er jo veldig gøy! Føler meg veldig heldig som er i en situasjon der jeg i så ung alder kan tjene godt på å ha drømmejobben. Selv om heldig blir feil ord å bruke, da jeg har jobbet hardt for å komme hit jeg har kommet.

 

Hvilken stil har du på søndager?
– Nå er søndager og andre dager i uken veldig like for min del, da jeg aldri har fri fra bloggen. Men jeg regner med du tenker på hva min stil på en veldig chill dag er? I såfall er den rosa kosedress, null sminke, håret i flette og skikkelig fuzzy sokker. Det er så deilig antrekk!

Hva er favorittfargen din?
– Favorittfargen min er uten tvil rosa. Tror nok de fleste kan se det, i og med at jeg har det overalt på klær og interiør. Blir alltid skikkelig glad når ting er rosa! Hehe!

 

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla på Mac sin leppestift “honeylove” (du finner den HER). Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

Hvordan skjuler du kviser med sminke?
– Jeg bruker DENNE concealeren. Den jevner ut fargen på kvisene, sånn at når du tar på foundation blir kvisene basically usynlige. Det er helt sinnsykt hvor bra det funker.

 

Hva er det drøyeste en fan har gjort eller sagt til deg?
– Komme hjem på døren min for å spørre om selfies. Det er ikke noe som er direkte “farlig” at unge jenter gjør. Men det er jo i mitt private hjem da, så det føles jo veldig ubehagelig, og det er jo virkelig ikke greit.

 

6 kommentarer
    1. Synest du det er flaut å blogge å sånt. Liksom synest noen av vennene dine at det er rart? Og du er verdens beste blogger💘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg