Drømmedag om vinteren? Vinter spørsmålsrunde!

☃️ Favoritt vinterminne?
– Oi, vanskelig å velge bare ett! Jeg tror nok det må bli det å feire jul med Per Fredrik. Etter at vi ble sammen har julen blitt helt magisk takket være han, så det i seg selv er nok det beste vinterminnet ❤️

❄️ Snowboard eller slalåm?
– Da jeg gikk på ungdomsskolen arvet jeg snowboard av en venninne av søsteren min, og prøvde meg iherdig på å bli flink på det. Det var til ingen hell. Jeg eier ikke nok balanse til å klare snowboard. Slålom har jeg kun prøvd en gang, og det var for et par år siden. Jeg syns det var så gøy! Så det har jeg faktisk lyst til å gjøre mer!

 

☃️ Favoritt ting med vinteren?
– Gå på ski! Det er så koselig å gå på ski midt i den vakre skogen med høye trær dekket av snø, grillpølser og kakao i sekken, og bare nyte den friske luften. Å herreguuud som jeg håper på masse snø i år!

❄️ Favoritt vinter outfit?
– Jeg elsker julekjoler! I år har jeg fått en rekke nye kjoler, og de er så lekre! Det var nesten umulig å velge kjole på julaften! Hehe!

 

☃️ Drømmedag på vinteren?
– Våkne opp til at det har kommet masse snø, og gå tur med Per Fredrik og Chloe i nysnøen. Også drikke masse kakao så fort vi kommer inn!

❄️ Favoritt vinterdrink?
– Jeg elsker å drikke kakao på vinteren! Whittard sin “hot chocolate” er uten tvil min favoritt. Den smaker helt himmelsk!

 

☃️ Favoritt vintermat?
Om vinteren elsker jeg å spise risgrøt, også elsker jeg pølser med pinnebrød på engangsgrill når man er ute på skitur. Tror sistnevnte er favoritten!

 

❄️ Hvordan liker du å gjøre sminken om vinteren?
– Om vinteren liker jeg å gjøre en del winged eyeliner, litt sterkere øyenskygge og litt mørkere leper. Om sommeren liker jeg litt lettere sminke, og vinteren blir det litt mer heavy.

❄️En ting du alltid må gjøre hver vinter
– Reise avgårde på en sydentur så jeg får litt varme på kroppen. Haha! Jeg er ikke lagd for mørke og kulde i for lenge perioder av gangen. Pleier alltid å spare sydenturene til vinteren, så jeg kan reise da!

 

☃️ Hva liker du minst med vinteren?
– Når det er sånn 2 grader ute og snøen smelter halvveis, så det blir bare slapsete og kjipt!

 

❄️☃️❄️

2 kommentarer
    1. Du burde teste ut wittard sin salted caramel hot chocolate, den er såååå god og blir ikke for søt da det har et lite hint av det salte <333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg