Dette skal vi gjøre mye i sommer!

For en liten stund siden kjøpte Per Fredrik og jeg oss SUP paddleboard. Jeg har kun prøvd det en gang for sånn 4 år siden, men jeg har i det siste fått skikkelig lyst til å kjøpe et selv. Vi bor jo rett ved vannet, så vi burde jo være mye mer ute på sjøen!

Så vi fikk endelig surret oss til å kjøpe sup paddleboard, og nå har vi fått helt dilla! Vi har allerede prøvd det ut 3 ganger. Jeg filmet vlog første gangen vi testet ut. Så den kommer ut til uken.

Det er jo så gøy å padle rundt på vannet! Så langt bytter jeg på å stå og sitte. Syns det er mest chill å sitte. Da får jeg kost meg skikkelig, og jeg får sett masse nedi vannet. Det er jo så mye gøy nede i vannet som man ikke ser fra land!

 

Det er virkelig utrolig deilig å padle ute på kvelden i solnedgangen når det er helt stille på vannet. I dag testet vi ut å padle midt på dagen, og kveldstid er virkelig best. Ingen tvil om at vi skal gjøre dette myeee i sommer!

PS: sikkert mange som kommer til å lure på hvor det er kjøpt. Det er kjøpt på jula for 1999,- kr. Da får man med alt man trenger (unntatt redningsvest). 

5 kommentarer
    1. Tips. Vist man sitter på knærne og holder oppå den kulada får du mer kraft når du padler. Du kan også sette deg lenger bak da kan det være lettere og styre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg