Dette må jeg hver julemorgen!

God jul! Endelig julaften! Jeg våknet med en stor julestrømpe fylt med masse digg godis, ved siden av senga. Måtte en kjapp tur til butikken selv, for jeg fikk altfor dårlig tid i går til å rekke og handle julestrømpe til Per Fredrik. Kan ikke rekke alt alltid, hehe!

Nå har jeg nettopp spist en skikkelig deilig frokost. Waldorfsalat og brioche rundstykker. Nam nam!

Det er ikke julaften uten tre nøtter til askepott og mikkes jul. De må jeg se hver eneste jul, og jeg ble så rørt når jeg satt på askepott i dag. Aner ikke hvorfor, men det var bare så sinnsykt koselig. Hehe!

De to siste kalendergavene. Har prøvd å ta bilder til snapchat hver eneste dag av hva jeg har fått i pakkekalenderen av Per Fredrik. Er så mange av dere som har vært nysgjerrige!

Nå skal jeg bare kose meg med masse deilig godteri og se på mikkes jul i julepysjen min. Senere i dag skal vi til familien til Per Fredrik, og det blir så koselig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg